آذربایجاناخبارترکیه

تحلیلگر ارشد جمهوری آذربایجان:هیچ شکی وجود ندارد که رژیم اردوغان سقوط خواهد کرد

زرتشت علیزاده: اخیرا در ترکیه تحرکات فراوانی در حال شکل است این تحرکات می تواند در آینده این کشور بسیار تاثیزگذار باشد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از دیرلر؛ زرتشت علیزاده کارشناس و تحلیلگر سیاسی جمهوری آذربایجان در مورد آینده ترکیه گفت:اگر حکومتی از مردم کشورش پیام های مثبتی را دریافت کند می تواند از آن بعنوان انگیزه در جامعه بکارگیری کند، مشخص است کارهای که حکومت اردوغان در سال اخیر صورت داده است نه تنها باعث دریافت پیام های مثبت از سوی مردم شده بلکه اقدامات وی در جهت بر هم زدن موازنه در جامعه بوده که هم اکنون باعث ایجاد جنگ داخلی در کشور شده است.
به گفته این تحلیلگر سیاسی جمهوری آذربایجان وضیعت کنونی که در ترکیه بوجود آمده وضیعتی نیست که براحتی از آن عبور نمود به نظرم در این مرحله عملکرد رژیم اردوغان به شدت اوفول خواهد کرد.
هر حاکمیتی برای حفظ قدرت خود باید به بعضی از مسائل مهم توجه ویژه ای داشته باشد که یکی از این مسائل مهم دریافت پیام های مثبت از سوی مردم کشورش است. اگر یک دولتی از سوی مردم پیام های مثبتی را دریافت نماید می تواند بصورت موثر به ادامه حیاط سیاسی خود امیدوار باشد ولی می توان گفت هم اکنون رژیم اردوغان این پیام های مثبت را از سوی مردم دریافت نمی نماید و این می تواند به سقوط  حاکمیت فعلی ترکیه  منجر گردد.
وی تاکید نموده؛ در حال حاضر هیچ شکی وجود ندارد این سرنگونی در مدت زمانی نه چندان دور به وقوع خواهد پیوست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا