آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومیقره باغ

بیانیه عضو محبوس جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی

عباس حسین، عضو محبوس جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان، در خصوص جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از راکورس تی وی، متن بیانیه مذکور بدین شرح است:

«رژیم منفور صهیونیستی از سال 1948 تا کنون، خاک مردم فلسطین را اشغال کرده و کودکان را شهید می کند. ماهیت رژیم اشغالگر و رژیم ارمنستان را یک چیز تشکیل می دهد. کسانی که حال مردم تحت ظلم فلسطین را به خوبی درک می کنند، ما هستیم. همچنان که ارامنه کودکان بی گناه و خردسال ما را به قتل می رساندند، امروز صهیونیست ها در فلسطین همان جنایات را در حق انسان ها مرتکب می شوند. اعتراض به این نسل کشی علیه مردم فلسطین، وظیفه هر مسلمانی است. به تعبیر قرآنی، خداوند سکوت کنندگان در مقابل ظلم و ستم کنندگان را باهم در جهنم عذاب خواهد کرد.

بدون تردید، هدف اصلی رژیم صهیونیستی، از بین بردن قبله اول مسلمانان یعنی قدس است. سال هاست که مردم فلسطین این مسجد مقدس را به بهای جان حفظ کرده و برایش شهیدها تقدیم کرده اند. امروز نیز آنها با مبارزه جدی و به نمایش گذاشتن مقاومت، در حال دفاع از مسجد قدس هستند. کسانی که به خدا پناه برده و با شجاعت از خانه او دفاع می کنند، پیروز این نبرد خواهند بود. آن روز دور نیست. چنانچه در کتاب مقدس ما قرآن کریم فرموده اند: « آنان می خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش کنند. اما خداوند نور خود را کامل خواهد کرد، حتی اگر کافران آن را ناخوش دارند.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا