آذربایجاناخباراردبیلنارداران

بیانیه انجمن علمی مهندسی کشاورزی دانشگاه پیام نور واحد گیوی در محکومیت حادثه اخیر در «نارداران»

انجمن علمی مهندسی کشاورزی دانشگاه پیام نور واحد گیوی با صدور بیانیه‌ای حوادث نارداران باکو و شهادت دین‌داران و حبس تعدادی را محکوم کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،در این بیانیه آمده است:

اقدامات پلیس جمهوری آذربایجان در روزهای اخیر، هجوم سرکوب گرانه و فاشیستی به روستای ناراداران و ایجاد ترس و واهمه در بین زنان و کودکان و قتل مردم بی گناه مسلمان آذری و همچنین اظهارات برخی نمایندگان بی هویت، وابسته و کج اندیش همچون فاضل مصطفی اف که با گستاخی تمام به ساحت اسلام، شیعه و ائمه اطهار و مردم آذربایجان اهانت نموده است، اقدامی غیر قابل تحمل بوده و باید در مقابل افکار عمومی تمامی مردم دیندار و مومن مورد محاکمه قرار گیرد.

در چنین شرایطی که مردم آذربایجان در کنار توهین به اعتقادات دینی مورد اهانت قرار می گیرند، تجزیه طلب ها و قوم گراهایی که آبشخور دامن امثال فاضل مصطفی اف هستند و مدام از حقوق مردم آذربایجان دم می زنند سرشان را زیر برف کرده اند تا این اهانت ها و توهین ها را نشنوند؛ باشد که روسیاهی و زمستان مشمول این مدعیان خائن شود.

انجمن علمی دانشگاه پیام نور واحد گیوی ضمن محکومیت اقدام سخیفانه و توهین آمیز نماینده آذربایجان، از تمام سازمان های بین المللی و حقوق بشر تقاضا دارند با تهاجم مداوم و مکرر صورت گرفته در ذیل حاکمیت جمهوری آذربایجان به ساحت مقدس اسلام و ائمه و اعتقادات دینی مسلمانان و شیعیان برخورد جدی صورت گیرد.

انجمن علمی دانشگاه پیام نور واحد گیوی با انتشار این  بیانیه، ضمن ابراز نفرت و انزجار از اقدام ننگین و رسوایی برخی شبکه های معاند و تجزیه طلب پان ترکیستی در اهانت به ساحت مقدس ائمه اطهار علیهم السلام و حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا سلام الله علیها، خواستار پیگیری قضایی، قانونی و انقلابی عاملان و حامیان این اقدام از سوی مسئولان امر شدند.

انجمن علمی مهندسی کشاورزی دانشگاه پیام نور واحد گیوی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا