اخباراردبیلویژه

برگزاری نمایشگاه محبوسین شریعت و اسلام گرای جمهوری آذربایجان در اردبیل + عکس

نمایشگاه اسناد و تصاویر محبوسین شریعت جمهوری آذربایجان از تاریخ 93/03/11 به مدت چهار روز در مجموعه تاریخی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه که با همکاری موسسه فرهنگی اردبیل مهد تشیع و مرکز فرهنگی قفقاز و با هدف حمایت و همبستگی با زندانیان اسلام گرا به اجرا گذاشته شده، مطالب و تصاویر مربوط به بیوگرافی محبوسین اسلام گرا، مصاحبه با خانواده های زندانیان، نظرات علما و برجستگان، وضعیت نابسامان زندان های این کشور انعکاس داده شده است نگاهی اجمالی به حقایق تاریخ و سیاسی کشور جمهوری آذربایجان موضوع دیگری است که این نمایشگاه سعی در اطلاع رسانی و بازگویی آن دارد.

پس از اعلام دهه همبستگی با زندانیان اسلام گرای جمهوری آذربایجان در روزهای ۲۵ می تا ۳ آوریل از سوی کمیته دفاع از حقوق زندانیان نهضت حجاب، برخی از شهرهای ایران اسلامی نیز هم پا و هم صدا با شهر مقدس قم در حال برگزاری مجالس بزرگداشت و نشست های پرسش و پاسخ گروهها و طرفداران نهضت حجاب و محبوسین اسلام گرا می باشند. بطوریکه همزمان طلاب، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شهرهای مشهد مقدس، تبریز، اردبیل و چندین شهر دیگر نیز با اعلام همبستگی و ابراز محبت به محبوسین اسلام گرا، یاد و خاطره آن دلاور مردان عرصه جهاد و مقاومت را زنده نگه داشته و با این اقدام خود نشان دادند که اولا راه رسیدن به سعادت و رستگاری در گرو ایستادگی و صبر در برابر مشکلات دست یافتنی شده و از طرف دیگر مهم ترین عامل موفقیت و پیروزی مسلمانان، همبستگی و اتحاد در برابر استکبار و جبهه ظلم و جور می باشد.

ضمن اینکه رئیس و اعضای حزب اسلام جمهوری آذربایجان نیز در اقدامی ضمن دیدار با زندانیان آزاد شده، یاد و خاطره دیگر زندانیان و همسنگران نهضت حجاب در جمهوری آذربایجان را گرامی داشتند.
لازم به یادآوری است که میزگرد همبستگی با محبوسین اسلام گرای آذربایجان نیز در شهر اردبیل، راس ساعت 30/18 روز شنبه مورخ : 10/03/93 با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین نوروزی مدیر محترم حوزه علمیه استان اردبیل و برنامه پرسش و پاسخ دانشجویان و علاقه مندان توسط دکتر نوین عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی در موسسه فرهنگی قفقاز شهر اردبیل برگزار و به کار خود پایان داد.

IMG_0624IMG_0626IMG_0613IMG_0627

بنرهای نصب شده در نمایشگاه

12345678910111213252628271415161718192021222324

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا