آذربایجاناخبارارمنستانقره باغ

باکو خواستار تحویل جسد یک نظامی آذربایجانی از ارمنستان شد

جمهوری آذربایجان روز جمعه از ارمنستان خواست جسد یک نظامی این کشور را که در درگیریهای روز گذشته (پنجشنبه) در خط مقدم جبهه در منطقه مورد مناقشه قره باغ کشته شد، تحویل دهد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از ایرنا، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز گذشته ( پنجشنبه ) طی گزارشی درباره درگیری ها در خط مقدم جبهه در حین جلوگیری از تلاش گروه تجسسی ارتش ارمنستان برای ورود به خاک این کشور خبر داده بود.
بر اساس این گزارش، در جریان این درگیری ها نیروهای ارمنستان متحمل تلفات جانی شده و عقب نشینی کردند و یک سرباز آذربایجانی نیز نا پدید شد.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در گزارش امروز ( جمعه ) اعلام کرد، این کشور در پی انتشار عکس جسد چنگیز قربان اف نظامی آذربایجانی کشته شده در این درگیری ها در شبکه های اجتماعی ارمنستان، از طریق دفتر نمایندگی صلیب سرخ بین المللی در باکو، گروه میانجی مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا ویژه حل مناقشه قره باغ و نماینده ویژه رئیس این سازمان در منطقه؛ خواستار تحویل جسد این نظامی شد .
این گزارش افزود: در حال حاضر تدابیر لازم همراه با نهادهای مربوطه برای تحویل گرفتن جسد این نظامی آذربایجانی انجام می گیرد.
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان نیز روز گذشته در رابطه با درگیری ها در خط مقدم جبهه در منطقه مورد مناقشه قره باغ، بیانیه ای صادر و ارمنستان را به خرابکاری در منطقه متهم و آن را محکوم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا