آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

امضاء توافق نامه سرویس امنیت الکترونیک جمهوری آذربایجان با دانشگاه معروف Technion رژیم صهیونیستی

در سفر وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل جمهوری آذربایجان به سرزمین های اشغالی، توافق نامه ای بین سرویس امنیت الکترونیک این جمهوری و دانشگاه معروف Technion رژیم صهیونیستی امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در جریان بازدید هیئتی به سرپرستی رشاد نبی اف، وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل جمهوری آذربایجان از فلسطین اشغالی، توافق نامه ای بین سرویس امنیت الکترونیک این کشور و دانشگاه معروف Technion رژیم صهیونیستی امضا شد. مرکز امنیت سایبری آذربایجان که بر اساس این قرارداد شروع به فعالیت خواهد کرد، طی سه سال آینده بیش از 1000 متخصص را آموزش خواهد داد.

وزارتخانه مذکور اعلام کرد: «این آموزش توسط کادر آموزشی دانشگاه تکنیون در باکو انجام خواهد شد. انتظار می رود پذیرش در این برنامه به زودی اعلام شود.

یکی از مزیت های اصلی مرکز امنیت سایبری جمهوری آذربایجان، آموزش مربیان داخلی در کنار متخصصان امنیت سایبری است. به لطف آموزش مربیان در مرکز، در آینده آموزش متخصصان حوزه امنیت سایبری در کشورمان گسترش یافته و کاستی ها در این زمینه به طور کامل برطرف خواهد شد.

آوردن تجربه و فرصت های آموزشی پیشرفته دانشگاه تکنیون به آذربایجان کمک مهمی به شکل گیری سرمایه انسانی ملی برای امنیت سایبری خواهد کرد. آموزش در این مرکز به زبان انگلیسی انجام خواهد شد و برای شهروندان آذربایجانی بالای 18 سال قابل دسترسی خواهد بود. فارغ التحصیلان گواهی از دانشگاه تکنیون دریافت خواهند کرد.»

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا