آذربایجاناخبارقره باغویژه

اعلام آمادگی محبوسین اسلام گرا برای اعزام به مناطق جنگی قره باغ

برخی از زندانیان اسلام گرای جمهوری آذربایجان  که در زندان شماره 16 محبوس می باشند طی بیانیه ای اعلام داشته اند که برای اعزام به مناطق درگیری قره باغ آماده هستند.

ترلان آقا داداش اف ،داود کریم اف ،روشن ممد اف ،رویال عسگر اف ،الشاد رضا اف ،ترمان شیرلی اف برای اعزام به مناطق جنگی قره باغ اعلام آمادگی کردند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از اسلام آذری،  محبوسین اسلام گرا در زندان شماره 16 آذربایجان با ارسال دست نوشته از آمادگی خود برای رفتن به مناطق جنگی قره باغ شدند. در این نوشته خود این محبوسین از اعلام آمادگی خود برای رفتن به مناطق جنگی و خدمت کردن به کشور خود و دفاع ازخاک کشورشان اعلام آمادگی کردند”در چند روز اخیر سربازان ما برای دفاع از خاک و وطن خود به مناطق جنگی رفته اند که در این چند روز تعدادی از هموطنان ما شهید یا جانباز شده اند ،کسانی که در این راه شهید شده اند خداوند آنها را مورد رحمت خود قرار دهد و کسانی که در این راه مجروح شده اند خداوند هر چه زودتر انشاالله شفا عنایت فرمایید. در ضمن برای خانواده ای شهدا و جانبازان از خداوند منان اجر جزیل و صبر جمیل  آرزومندیم .ما تعدادی از زندانیان اسلام گرا در زندان شماره 16  برای اعزام به مناطق جنگی اعلام آمادگی می کنیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا