آذربایجاناخبارایرانعمومی

استقبال نماینده پارلمان جمهوری آذربایجان از اظهارات سفیر ایران و آرزوی برگزاری جشن آزادی قره باغ و قدس

قدرت حسنقلی یف در خصوص پیام تبریک جواد جهانگیرزاده، سفیر ایران در باکو به مناسبت عید سعید فطر گفت: به خاطر این پیام تبریک آقای سفیر از طرف حزب جبهه خلق آذربایجان واحد از ایشان تشکر می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از پرتال خبری تضادلار.آذ، قدرت حسنقلی یف، رییس حزب جبهه خلق آذربایجان واحد و نماینده پارلمان جمهوری آذربایجان در خصوص پیام تبریک جواد جهانگیرزاده، سفیر ایران در باکو به مناسبت عید سعید فطر گفت: «آقای جواد جهانگیرزاده یک دیپلمات است که برای توسعه روابط ایران ـ آذربایجان به صورت صمیمانه تلاش می کند. پیام تبریک صمیمی وی اهمیت سیاسی بزرگی دارد. به خاطر این تبریک آقای سفیر از طرف حزب جبهه خلق آذربایجان واحد از ایشان تشکر می کنیم و ما نیز متقابلا به مناسبت عید سعید فطر به مردم ایران تبریک عرض می کنیم. امیدوارم آقای جواد جهانگیرزاده از این به بعد نیز تلاش کند تا جمهوری اسلامی ایران موضعی که نسبت به اشغالگران قدس اتخاذ می کند، نسبت به ارمنستان نیز اتخاذ نماید. ان شاء الله، آن زمان آرزوهای آقای جواد جهانگیرزاده تحقق می یابد و ما آزادی قره باغ ( و قدس ) را باهم به عنوان عید جشن می گیریم».

البته باید متذکر شد، حمایت همه جانبه ی جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت مسلمان جمهوری آذربایجان در موضوع مناقشه قره باغ و محکومیت اقدامات اشغالگران جنایتکار ارمنی در زمان جنگ قره باغ و پس از آن مسبوق به سابقه، روشن و انکار ناپذیر است و عملکرد و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از حقوق مشروع و حقه ی مسلمانان و کشورهای اسلامی صرفا محدود به حمایت از مسلمانان فلسطینی نبوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا