آذربایجاناخبارعمومیویژه

حمایت رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان از رهبر جنبش روشنفکران این کشور

حاج طالع باقرزاده، رهبر «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان از موضع گیری شفاف و قاطع الدنیز قلی یف، رهبر جنبش روشنفکران این کشور در خصوص انحراف فکری «شورای ملی نیروهای دموکراتیک»، گروه مخالف دولت جمهوری آذربایجان اعلام حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ینی مساوات، حاج طالع باقرزاده، موضع گیری الدنیز قلی یف را موضع روشنفکر واقعی دانست و تاکید کرد: «موضع ارزشمند الدنیز قلی یف را درباره اقلیت های جنسی می پسندم و حمایت می کنم. انسان روشنفکر واقعی و شایسته، برای حفظ ارزش های معنوی مان دقیقا به همین صورت باید گام بردارد. از استاد الدنیز تشکر می کنم».
روزنامه ینی مساوات و سایر رسانه های طرفدار دولت جمهوری آذربایجان که پیش از این اخبار شخصیت هایی مثل الدنیز قلی یف و حاج طالع باقرزاده را منتشر نمی کردند، این بار برای نشان دادن شکاف در «شورای ملی»، موضع گیری حاج طالع باقرزاده را بدون اتهام زدن به شخص وی منتشر کردند.
حاج طالع باقرزاده رهبر «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان، در نوامبر 2015 در مجلس عزاداری حسینی در نارداران به همراه شماری از ناردارانی ها و دینداران جمهوری آذربایجان دستگیر و به 20 سال زندان محکوم شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا