آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانروسیهعمومی

قصد باکو برای تقویت لابی خود در روسیه

فاضل مصطفی، نماینده پان ترکیست مجلس ملی جمهوری آذربایجان، با انتشار مطلبی از تمامی آذربایجانی هایی که تابعیت روسیه را دارند، درخواست کرد در انتخابات روسیه به ماکسیم شوچنکو رای دهند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، فاضل مصطفی نوشت: « برای همبستگی آذربایجانی های شهروند روسیه، چه گامی مهمتر از این می تواند باشد؟ ماکسیم شوچنکو، یک فرزند روس با وجدان و واقع گرا و جنگاور است و در نبرد برحق آذربایجان نیز یک فدایی است که حمایتش را دریغ نمی کند. اکنون در انتخابات روسیه نامزد شده است. هم تباران عزیز، همدیگر را قسم بدهید، یا برای کسانی که در انتخابات شرکت نمی کنند، فحش بگذارید، یا خویشاوندان و اطرافیان تان را به هر شکلی ترغیب کنید تا به انتخاب او (ماکسیم شوچنکو) به عنوان یک وظیفه ملی نگاه کنید!»

این نماینده مجلس ملی افزود: «آذربایجانی هایی هم که در روسیه کار می کنند، اما شهروند روسیه نیستند، به طرز خاص خودشان، شوچنکو را برای دوستان شان از سایر اقوام و شرکای کاری شان تبلیغ کنند که این شخصیت ارزشمند ببیند که آذربایجانی ها دِین خود را به کسانی که از جمهوری آذربایجان در شرایط دشوار حمایت می کنند، فراموش نمی کنند. بطور خلاصه، همه برای بکار گرفتن هر ابزاری در انتخابات روسیه وظیفه دارند. چند روزی است که با آشنایانم در روسیه تماس می گیرم و خواهش می کنم که از ماکسیم شوچنکو در انتخابات حمایت کنند.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا