آذربایجاناخبارعمومینارداران

احضار همسر رهبر محبوس «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان به دادگاه

لیلا اسماعیل زاده همسر رهبر محبوس «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان در تاریخ ۲۷سپتامبر به دادگاه فراخوانده شده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی میدان تی وی، بنا بر اظهارات لیلا اسماعیل زاده، بازپرس پرونده به طور مستقیم با ایشان صحبتی در مورد اتهاماتش نداشته ولی از قرار معلوم برای وی یک پرونده جنایی در دادگاه باز شده است.

همسر رهبر محبوس «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان با اشاره به اینکه وکیلش نیز در جریان پرونده قرار گرفته، گفت: وی از ساختگی بودن این پرونده پرده برداشته و به زودی دفاعیات بنده را به دادگاه ارسال خواهد نمود.

لیلا اسماعیل زاده اضافه کرد؛ اتهامات وارده شده به بنده مبنی بر انتقال تلفن همراه به زندان قوبوستان در میان اسباب بازی فرزند خردسالم در دیدار اسفنده ماه سال گذشته است که اینجانب آن را بطور کلی رد می نمایم.

وی گفت: متاسفانه در این زمینه برادرم را نیز چندین بار برای بازجویی به اداره پلیس احضار نموده اند.

خانم اسماعیل زاده تمامی این اقدامات را فشار بر همسرش در زندان خوانده و همه این اتهامات را ساختگی می خواند.

لازم به ذکر است؛ حاج طالع باقرزاده در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۱۵ طی هجوم پلیس و نیروهای امنیتی وزارت کشور به قصبه نارداران به همراه تعدای از دینداران آن منطقه دستگیر و در دادگاه جنایی باکو با اتهامات واهی از قبیل اقدام علیه حکومت و همچنین تروریسم  به ۲۰ سال زندان محکوم شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا