آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغ

ابراز آمادگی رژیم صهیونیستی برای حمایت اطلاعاتی از دولت باکو

شورای هماهنگی «خانه آذربایجان در اسراییل» با ارسال پیام تبریک به مناسبت 60 سالگی الهام علی اف، بر حمایت صهیونیست های عضو این سازمان از علی اف در «جنگ اطلاعات» تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از آذرتاج، در پیام تبریک صهیونیست های اداره کننده «خانه آذربایجان در اسراییل» آمده است:

«به پاس فعالیت هدفمند، پیگیر و خستگی ناپذیر شما، پیروزی شکوهمند در جنگ میهنی با حروف طلایی در تاریخ ملت برادر آذربایجان حک شده است. پیروزی آذربایجان در جهان نشان داد که این پیروزی نظامی، سیاسی، فنی و اخلاقی سرباز و افسر دلیر آذربایجانی، پیروزی شخص رئیس جمهور آذربایجان است.

ما به عنوان سازمان دیاسپورا “خانه آذربایجان در اسرائیل” همیشه آماده حمایت از شما در جنگ اطلاعاتی و فعالیت های دیاسپورا هستیم. جمهوری آذربایجان در تمامی زمینه ها در سطح بین المللی به موفقیت های چشمگیری دست یافته است. دستاوردهایی که تحت رهبری شما به دست آمده است، پایه ای محکم برای موفقیت های آینده تشکیل می دهد و در سراسر جهان ترک با شادی فراوان روبرو می شود. امیدواریم توجه ویژه شما به توسعه روابط بین اسرائیل و آذربایجان همچنان نقش مهمی در تقویت بیشتر روابط تاریخی موجود بین مردم ما داشته باشد. ما اسرائیلی‌ها اصالتا آذربایجانی، بسیار مفتخریم که آذربایجان نمونه واقعی گفتگوی بین تمدنی، بین مذهبی و بین فرهنگی است. آذربایجان مدل چندفرهنگ گرایی خاص خود را دارد.

جناب آقای رئیس جمهور، از این فرصت استفاده کرده و از توجه و عنایت جناب عالی نسبت به فعالیت های “خانه آذربایجان در اسرائیل” تشکر و قدردانی می نماییم.

در عین حال، خوشحالیم که به مناسبت فرا رسیدن “روز همبستگی آذربایجانی های دنیا” و سال نو، بهترین آرزوهای خود را به شما و خانواده محترمتان برسانیم.

در این روز مهم برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامتی، طول عمر، موفقیت‌های جدید در فعالیت‌هایتان و آرامش و بهروزی برای مردم برادر آذربایجان داریم.»

با احترام عمیق، شورای هماهنگی «خانه آذربایجان در اسرائیل»:

نخامیوا میخائیل شیرین، رئیس سازمان “خانه آذربایجان در اسرائیل – امید به آینده”، رئیس جامعه یهودیان کوهستانی آذربایجان در عکا

آریه گوت، مدیر اجرایی سازمان “خانه آذربایجان در اسرائیل – امید به آینده” و مدیر نمایندگی “مرکز بین المللی چندفرهنگ گرایی باکو” در اسرائیل

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا