اردبیل

آمریکا با داشتن رتبه اول نقض حقوق بشر، داعیه رعایت و نظارت بر حقوق بشر در دنیا را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه­های نماز جمعه این هفته، از مقام شهید مطهری و از مقام معلم تجلیل کردند.

حضرت آیت الله عاملی از بیانات مقام معظم رهبری نقل کردند: ” امروز شما در این کشور ملاحظه کنید؛ هرکس از کسانی که به جایی رسیده اند و توانسته اند کار بزرگی بکنند و خدمت بزرگی انجام دهند، این بزرگان، این سرداران، این شهداء، این علماء، این برجستگان و فرزانگان و مسئولان عالی رتبه تا برسیم به شخص امام بزرگوار راحل، همه رهین منّت معلمند.” ” تولید معلم مهمترین تولید است؛ تولید انسان فرزانه و آگاه و کارآمد. او کسی است که چشمه های استعداد را در وجود انسانها جاری می کند و این ماده ی خام انسانی را به یک شخصیت انسانیِ کارآمد، با فکر و مفید برای جامعه و کشور و تاریخ تبدیل می کند. همه ی دستهای قدرتمندی که تاریخ را به حرکت درآورده اند، به دست معلمان قدرت پیدا کرده اند.”

ایشان در ادامه بهترین تکریم برای معلمبن را توجه جدی مسئولین به حل مشکلات قشر شریف معلم دانستند.

خطیب جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه ها از سربازان گمنام امام زمان­­عج بخاطر کشف طراحی و دستگیری مجرمین در حادثه شهادت دو نفر از پرسنل نیروی انتظامی تشکر کرد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا که هفته گذشته کشور ما را یک کشور تروریستی و حامی تروریسم معرفی کرد، گفتند: آمریکا با داشتن رتبه اول نقض حقوق بشر، داعیه رعایت و نظارت بر حقوق بشر در دنیا را دارد.

ایشان افزودند: یک نظام تبعیضی وحشتناک بر دنیا حاکم شده و از این طریق  همه را به یک منجی تشنه کرده است.

ایشان همچنین اضافه کردند: پارلمان اروپا در سال 2009، 60 قطعنامه بر علیه ایران صادر کرد اما حتی یک قطعنامه در طول حیات خود بر علیه اسرائیل صادر نکرده است.

امام جمعه اردبیل در ادامه بحث با شمردن موارد فاحض تبعیض توسط آمریکا و اروپا گفتند: این هیاهوها برای باج گیری در میز مذاکره و مهار کامل ایران اسلامی و از بین بردن فلسفه کلی جمهوری اسلامی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا