آذربایجاناخباراردبیلایران

توسعه ریلی اردبیل تا اتصال به راه آهن جمهوری آذربایجان برنامه ریزی شده است

استاندار اردبیل گفت: مصمم هستیم زیرساخت توسعه ریلی استان را تا پارس‌آباد مغان برای اتصال به راه‌آهن جمهوری آذربایجان که به تصویب این کشور نیز رسیده است در یک برنامه چهار ساله ادامه دهیم.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،  اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با معاون، مدیران و کارکنان معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل اظهار داشت: با وجود همه موانع و مشکلات از جمله مشکلات مالی دولت و تحریم‌های  کشورمان، ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی  با موفقیت‌های چشمگیری در استان همراه بوده است.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال را به عنوان مهمترین اصل توسعه استان در برنامه‌ریزی قرار داده‌ایم و با یاری خدا و همکاری همه مجموعه، موفقیت‌های ارزشمندی حاصل شده است که در مرحله بررسی و راستی‌آزمایی اشتغال‌های ایجاد شده بر اساس کد ملی است.

بهنام‌جو با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص تکمیل پروژه راه آهن استان به عنوان مطالبه اصلی مردم افزود: علاوه بر تامین فاینانس داخلی پروژه راه‌آهن اردبیل به میانه که زمینه‌ساز تسریع در اجرای این پروژه عظیم  شده است مصمم هستیم زیرساخت توسعه ریلی استان را تا پارس‌آباد مغان برای اتصال به راه‌آهن جمهوری آذربایجان که به تصویب این کشور نیز رسیده است در یک برنامه چهار ساله ادامه دهیم.

استاندار اردبیل موفقیت در نیل به اهداف سازمانی و تحقق برنامه‌ها را نتیجه همدلی، همکاری و وحدت و انگیزه بین همه کارکنان و دستگاه‌های زیرمجموعه دانست و گفت: همه در پیشبرد اهداف سهیم هستند و  با همدلی و وفاق و وحدت می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های ناجوانمردانه مشکلاتی را برای مردم و تحقق برنامه‌های توسعه کشور به وجود آورده است، تصریح کرد: در این برهه زمانی باید با تلاش و فداکاری بیشتر و با  پرهیز از بی‌برنامگی با تلاش بیشتر بتوانیم این مقطع را نیز پشت سر بگذاریم و شاهد رشد و بالندگی کشور و استان باشیم.

بهنام‌جو با بیان اینکه همه باید برای سربلندی نظام، حل مشکلات مردم  و عمران و آبادانی کشورمان تلاش ‌کنند، اظهار کرد: مردم از اهدافی که ما پیگیری می‌کنیم باید منتفع شوند و اگر مردم ببینند مسائل و مشکلاتشان را در حد توان برطرف می‌کنیم به یقین راضی خواهند شد.

استاندار اردبیل از سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: امیدواریم در این سفر کارهای خوبی شکل گرفته و زمینه برای توسعه و عمران هر چه بیشتر برای استان فراهم شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا