آذربایجاناخبارایرانعمومی

انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در جمهوری آذربایجان: اعتماد به اروپا خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور خواهد زد

انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در جمهوری آذربایجان اعلام کرد: دولت‌های آمریکا پس از انقلاب اسلامی از سیاست‌های ضد ایرانی یکسان برخوردارند؛ و تنها تفاوت دولت فعلی آمریکا ادبیات گفتاری متفاوت با دولت‌های قبلی است و اعتماد به آمریکا و اتحادیه اروپا اشتباه بزرگی است که خسارت جبران ناپذیری به کشور خواهد زد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در جمهوری آذربایجان طی بیانیه‌ای در خصوص یاوه‌گویی های اخیر ترامپ اعلام کرد: دولت‌های آمریکا پس از انقلاب اسلامی از سیاست‌های ضد ایرانی یکسان برخوردارند؛ و تنها تفاوت دولت فعلی آمریکا ادبیات گفتاری متفاوت با دولت‌های قبلی است و اعتماد به آمریکا و اتحادیه اروپا اشتباه بزرگی است که خسارت جبران ناپذیری به کشور خواهد زد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: سخنان توهین آمیز و لجن پراکنی رئیس جمهور سبک مغز آمریکا علیه ملت ایران بار دیگر چهره شیطانی استکبار جهانی را آشکار نمود؛ و حقیقت جمله تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام (رحمه‌الله علیه) را که امریکا را شیطان بزرگ خواندند؛ خاطر نشان کرد. وحدت، همدلی و هوشیاری ملت و مسئولین در این برهه زمانی رمز پیروزی در مقابل ایادی کفر و پاسخی دندان شکن به مسئولین آمریکای جنایتکار خواهد بود.

دانشجویان ایرانی مقیم جمهوری آذربایجان در ادامه در محکومیت سخنان سخیف و رذیلانه رئیس جمهور آمریکا عنوان کردند: استفاده واژه جعلی «خلیج عربی» به جای «خلیج همیشه فارس» ناشی از بی ‌سوادی ترامپ و حاصل همنشینی با اشغالگران قدس شریف و محکوم است و سیاست‌های ضد ایرانی آمریکا در این تغییر واژه خلاصه نمی‌شود.

در ادامه تصریح شده است: عملی نشدن برجام نشان از بی اعتنایی به تعهدات بین المللی و بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن دولت آمریکا و سیاست‌های فاسد آنان نسبت به کشور عزیزمان ایران است؛ و این مهم به جهانیان نمایان و منشور سازمان ملل را زیر سوال خواهد ‌

برد و سبب انزوای آمریکا خواهد شد و این از نتایج مثبت برجام و نهایتا پیروزی دولت جمهوری اسلامی و تیم مذاکره می‌باشد.

در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است: دولت‌های آمریکا پس از انقلاب اسلامی از سیاست‌های ضد ایرانی یکسان برخوردارند؛ و تنها تفاوت دولت فعلی آمریکا ادبیات گفتاری متفاوت با دولت‌های قبلی است و اعتماد به آمریکا و اتحادیه اروپا اشتباه بزرگی است که خسارت جبران ناپذیری به کشور خواهد زد و یادآور سکوت آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و سکوت مرگبار در مقابل نقض قوانین بین المللی و تحمیل جنگ به کشور عزیزمان ایران است.

در ادامه تاکید شده است: ارتش و سپاه همدل و متحد همواره در بحران‌های گوناگون دوشادوش هم در حفظ هویت و اقتدار نظام جان‌فشانی کرده‌اند؛ و مدافع آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود و حمایت جامعه علمی و دانشجویی از ارتش و سپاه امری بدیهی است.

منبع:تسنیم

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا