آذربایجاناخباراردبیلایرانعمومی

پیش بینی ورود ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی از گمرک بیله‌سوار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: طبق پیش‌بینی‌ها ۱۲ هزار زائر اربعین اتباع جمهوری آذربایجان از گمرک بیله‌سوار عازم عراق می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، علی رحمتی بعد از ظهر امروز در بازدید از گمرک بیله‌سوار اظهار داشت:  طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده ۱۲ هزار زائر اربعین اتباع جمهوری آذربایجان از گمرک بیله‌سوار عازم عراق می‌شوند تا در راهپیمایی اربعین حسینی به عراق انتقال داده شوند.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی برای تردد اتباع جمهوری آذربایجان به کشور عراق با ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین وسایل حمل و نقل زائران انجام شده و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام می‌یابد که امیدواریم برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تحقق یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: سال گذشته سه هزار و ۵۰۰ اتباع آذری در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی حضور داشتند که با ۷۵ دستگاه اتوبوس خدمات جابجایی آنها تامین شد و موکب و ایستگاه صلواتی برای زائران اتباع جمهوری آذربایجان در گمرک بیله سوار تا اربعین حسینی دایر خواهد بود.

رحمتی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی و جلب رضایتمندی آنان به عنوان اولویت اساسی مطرح است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و به تمامی اهداف خود در راستای میزبانی شایسته از زائران جامه عمل بپوشانیم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا