آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

ذوق زدگی رئیس حزب «سفید» جمهوری آذربایجان از خبر دستگیری فعالان «حسینیون» در ایران

تورال عباسلی: خبر دستگیری فعالان حسینیون در ایران، پیامی به سایرین خواهد بود که ایران در شرایط دشوار شما را می گذارد و فرار می کند!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، تورال عباسلی، رییس حزب «آق» (سفید) جمهوری آذربایجان گفت: «امیدوارم خبر دستگیری فعالان حسینیون در ایران درست باشد! چون، پیامی به سایرین خواهد بود که ایران در شرایط دشوار شما را می گذارد و فرار می کند!»
گفتنی است تجزیه طلبان مترصد فرصت برای خیانت به ایران و اقدام علیه تمامیت ارضی ایران نیز از آنچه دستگیری یا محدودسازی فعالان حسینیون در ایران گفته می شود، روحیه و جانی تازه گرفته اند و تبلیغات و تحریکات خود در ضربه زدن به جمهوری اسلامی را تشدید کرده اند و محدودسازی حسینیون در ایران را نشانه ضعف مفرط ایران در مقابله با اقدامات جمهوری آذربایجان ارزیابی می کنند و تاکید می کنند که باکو باید با استقاده از فرصت به دست آمده، اقدامی ماندگار و تاثیرگدار در ارتباط با آذری های ایران انجام دهد!
در همین حال، انتشار بیانیه ۳۲ نماینده کنست اسراییل در تشویق حمایت از تجزیه طلبی در آذربایجان ایران، در رسانه های باکو به عنوان یک تحول مهم بازتاب یافت!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا