آذربایجاناخبار

بیانیه حزب اسلام جمهوری آذربایجان برعلیه رژیم صهیونیستی

چند روز است که رژیم صهیونیستی با بی توجهی به اعتراضات طرفداران صلح و جهانیان ، حملات بی امان خود را برعلیه مردم مظلوم فلسطین ادامه می دهد. 

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، چند روز است که رژیم صهیونیستی با بی توجهی به اعتراضات طرفداران صلح و جهانیان ، حملات بی امان خود را برعلیه مردم مظلوم فلسطین ادامه می دهد. حزب اسلام آذربایجان بیانیه اعتراض آمیزی را در محکومیت جنایان این رژیم برعلیه مردم مظلوم فلسطین ارسال داشته است.

در این بیانیه آمده است:

ما پیش از این نیز در خصوص حملات بی امان رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان و پیر و جوان فلسطین و نابودی کامل آنها در برابر چشمان جهانیان و تشکلهای بین المللی متذکر شده ایم. در تیجه حملات هوایی ناجوانمردانه این رژیم غاصب بیش از صدها انسان و مسلمان به قتل رسیده اند.

حاکمیت اسرائیل غاصب با استفاده از برتری های نسبی خود اقدام به نابودی مردم فلسطین کرده و حقوق عادی این مردم مظلوم را پایمال کرده و درصدد محو کردن صدای معترضین هستند. این دشمن بشریت که هدف اصلی خود را مبارزه برعلیه استقلال و حاکمیت فلسطین قرار داده ، درصدد از بین بردن نتایج مثبت تلاشهای فتح و حماس و جدا کردن این دو گروه از هم می باشد.این رژیم غاصب با نابود کردن انسانهای مجاهدی که در راه آزادی خود مبارزه می کنند ، تنها راه نجات خود را در بمباران مردم عادی می بینند.

حاکمیت اسرائیل با مسلح کردن داعش در سوریه زیر حمایت امریکا و با استفاده از اقدامات تروریستی خود در عراق درصدد تحکیم مواضع خود در فلسطین برآمده و با آواره کردن مردم از خانه های خود در تلاش برای گسترش اراضی سرزمینی خود می باشد.

اهالی عرب  منطقه غزه که امروز زیر آماج حملات هوایی اسرائیل قرار گرفته اند در معرض یک فاجعه بشری هستند. تعداد مجروحین مشخص نیست. ما بعنوان حزب اسلام آذربایجان از تمامی کشورهای جهان از آن جمله از روسای کشورمان که حامی تشکیل کشور مستقل فلسطین با حکم سازمان ملل متحد هستند و همچنین رئیس سیاست خارجی کشورمان می خواهیم تا ضمن اعلام موضع رسمی در قبال جنایات این رژیم ، خواهان پایان دادن به اقدامات فتنه انگیز این رژیم غاصب باشند.

بمباران مساجد از سوی سربازان صهیونیستی باردیگر نیت پلید آنها را مشخص می کند. چنین اقدامات غیرانسانی و غیرمعنوی باردیگر ثابت می کند که تمامی حملاتی که برعلیه اسلام و مقدسات اسلامی در برخی از کشورهای اروپایی و در امریکا انجام می پذیرد از سوی این رژیم می باشد. آنها در حقیقت با توراتی که مخالف کشت و کشتار است نیز دشمن هستند.

ما بعنوان حزب اسلام آذربایجان اعلام می کنیم که امروزه به منظور جلوگیری از هرگونه اقدام تروریستی برعلیه مسلمانان باید تمامی مسلمانان جهان با نمایش وحدت خود چهره زشت و کریه شیطان را به معرض نمایش بگذارند. ما بار دیگر اعلام می داریم که به منظور رهایی از چنین مصیبتها، چاره ای جز وحدت نداریم.

 انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا