آذربایجاناخبارویژه

رئیس محبوس حزب اسلام جمهوری آذربایجان حوادث غزه را محکوم نمود.

محسن صمداف حوادث غزه را محکوم نمود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، آنارقاسملی وکیل محسن صمداف رهبر محبوس حزب اسلام جمهوری آذربایجان با ایشان ملاقات نمود. صمد اف در این ملاقات اعتراض شدید خود را به بمباران چند روز اخیر غزه از سوی رژیم اشغالگر اسرائیل که در نتیجه ی آن اهالی غیر نظامی فلسطین به ویژه زنان، سالمندان و کودکان قتل و عام می شوند اعلام نمود. وکیل عنوان کرد، در بیانیه رهبر حزب اسلام آذربایجان، جنایات صهیونیست ها محکوم شده و از مردم آذربایجان خواسته شده است نسبت به این وحشی گری ها نظاره نباشند و صدای اعتراض خود را بلند کنند.

در این بیانیه آمده است : « جای تأسف است ، نزدیک به یک هفته است که جنایت انجام گرفته در حق مردم مظلوم فلسطین تمام نشده است و قتل و عام مردم غیر نظامی هنوز ادامه دارد.

مجامع بین المللی فقط به اعتراض به این حمله بسنده می کنند. ما همه باید بدانیم اگر اعتراض قاطع خود را به تجاوزات فلسطین و قره باغ اعلام نکنیم ، اغتشاشات و فجایعی که در اثر حیله گری و نیرنگ صهیونیسم بین المللی در افغانستان ، سوریه و عراق ایجاد شده است ، هیچ گاه پایان نمی یابد.

ما تمامی سازمان های اجتماعی و سیاسی موجود در آذربایجان را به عدم بی تفاوتی در مورد ظلم و ستمی که در حق مردم فلسطین انجام می گیرد و اعتراض به این جنایت ها فرا می خوانیم.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا