آذربایجاناخبارعمومی

فرمانده «نیروی ویژه پلیس واکنش سریع» جمهوری آذربایجان تغییر یافت

با افزایش تلاش های آمریکا و دولت های غربی برای تغییر حکومت ها در کشورهای منطقه قفقاز، دولت جمهوری آذربایجان فرمانده «نیروی ویژه پلیس واکنش سریع» این کشور را تغییر داد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ینی مساوات جمهوری آذربایجان ، ژنرال رامیل اوسوب اف، وزیر کشور ، ژنرال سهلاب باقروف، معاون نیروی پلیس باکو را به فرماندهی «نیروی ویژه پلیس واکنش سریع» این کشور منصوب کرد.
ژنرال سهلاب باقروف قبلا نیز در سال های پیش از انتصاب به معاونت نیروی پلیس پایتخت جمهوری آذربایجان نیز فرماندهی «نیروی ویژه پلیس واکنش سریع» این کشور را به عهده داشت.
ژنرال رامیل اوسوب اف پس از این انتصاب، نشست مشورتی فرماندهان «نیروی ویژه پلیس واکنش سریع» جمهوری آذربایجان را برگزار و بر نقش و اهمیت این نیرو در کشور تاکید کرد و به الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان اطمینان خاطر داد که نیروی ویژه پلیس واکنش سریع در حفظ نظم و امنیت اجتماعی و جلوگیری از جرایم و اقدامات غیرقانونی، تمامی وظایف محوله را در آینده نیز با قاطعیت و دستورات صادر شده را با وفاداری اجرا خواهد کرد.
همزمان با افزایش نگرانی های دولت باکو درباره احتمال اقدام مراکز غربی برای تغییر حاکمیت در جمهوری آذربایجان، به گزارش روزنامه «اکسپرس» ، چاپ باکو فضایل آقامالی، رییس حزب « آنا وطن » و نماینده مجلس جمهوری از احتمال برگزاری زودهنگام انتخابات مجلس این کشور در سال جاری خبر داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا