آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیقفقاز جنوبی

با حضور معاون امور خارجه؛ سمینار کنسولی منطقه‌ قفقاز برگزار شد

سمینار کنسولی منطقه‌ قفقاز به صورت آنلاین با حضور معاون امور کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه و مدیران آن معاونت امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از بخش رسانه‌ای سفارت ایران در باکو، سمینار منطقه‌ای کنسولی به صورت آنلاین با حضور «سید کاظم سجادی» معاون امور کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه و مدیران آن معاونت امروز برگزار شد.

در این سمینار، اهم مسائل و مشکلات و نیز خدمات مختلف کنسولی به ایرانیان مقیم جمهوری آذربایجان و دیگر کشورهای منطقه بررسی و تبادل نظر شد.

سفرای جمهوری اسلامی ایران در منطقه قفقار (جمهوری آذربایجان، ارمنستان و گرجستان) و سرکنسول‌های ایران در نخجوان و باتومی نیز در این سمینار حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، روز گذشته نیز نخستین جلسه مشترک هیأت رئیسه فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس شورای اسلامی با معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس و پنج تن از اعضای هیأت رئیسه فراکسیون برگزار شد، طرفین ضمن برشمردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ایرانیان مقیم خارج از کشور، بر اهمیت صیانت و حمایت از آنها تاکید کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا