آذربایجاناخبارعمومی

در ادامه فشار بر رهبر محبوس حزب اسلام جمهوری آذربایجان رییس زندان شماره۱۲ این کشور خبر از انتقال وی به زندان قوبوستان داد

در ادامه تشدید فشار علیه دکتر محسن صمداف، رهبر زندانی حزب اسلام جمهوری آذربایجان، رئوف محمدوف، رییس زندان شماره ۱۲ این کشور اعلام کرد محسن صمداف برای سه ساله به زندان «قوبوستان» منتقل خواهد شد.
به گزارش  مرکز فرهنگی قفقاز، پایگاه اینترنتی «قفقاز اینفو» نوشت: رییس زندان شماره ۱۲ جمهوری آذربایجان گفت:« روند محاکمه صمداف برای انتقال به زندان بسته «قوبوستان» شروع و جلسه دادگاه به ریاست قاضی رشاد مصطفی اف، در اتاق رییس زندان شماره ۱۲ برگزار شده است.»
وکیل مدافع محسن صمداف گفت ما به برگزاری جلسه محاکمه در اتاق رییس زندان اعتراض کرده ایم و خواستار برگزاری جلسه محاکمه در محل دادگاه شده ایم.
قرار است ادامه محاکمه در روز ۱۴ ژوئن در محل دادگاه منطقه« قره داغ» برگزار شود.
حاج محسن صمداف در سال ۲۰۱۱ ( پس از سخنرانی که در آن به شدت از الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان بخاطر ممنوعیت حجاب در مدارس این کشور انتقاد کرد)، به اتهام تلاش برای دراختیار گرفتن قدرت با استفاده از زور، به ۱۲ سال زندان محکوم شد. محسن صمداف در سال ۲۰۱۴ به زندان بسته قوبوستان منتقل شده بود و در سال ۲۰۱۶ از زندان قوبوستان به زندان شماره ۱۲ بازگردانده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا