آذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومی

سخنگوی سابق پارلمان ارمنستان: پاشینیان اسامی سیاستمداران جاسوس در این کشور را معرفی کند

سخنگوی سابق پارلمان ارمنستان «ادوارد شارمازانوف» خواستار اعلام اسامی سیاستمداران جاسوسی که پاشنییان در جریان سفر خود به تهران در سخنان خود به آنها اشاره کرد، شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از  رسانه‌های ارمنستان، نماینده مخالفان، در مورد سخنان نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد که، این افراد باید برای اجرای قانون به مراجع قانونی معرفی گردند.

نیکول پاشینییان در دیدار خود با جامعه ارامنه در تهران اظهار داشت؛ باید سیاستمدارانی را که نماینده کشورهای خارجی هستند را رد کرد.

شارمازانوف در مورد اظهارات پاشینییان در مورد نمایندگانی که در خدمت کشورهای خارجی هستند گفت: اهمیت ملی برای هر کشوری قابل درک است؛ ولی در مورد گفته های نخست وزیر باید اقدامات خاصی صورت گیرد. مردم باید عوامل خارجی درگیر در فعالیت های سیاسی را بشناسند، ولی نه پاشینییان و نه عوامل او اسامی این افراد را اعلام نمی کنند.

او اضافه کرد : پاشینییان باید اسامی افرادی را که ادعا می کند امنیت کشور را تهدید می کنند را اعلام کند. او دیگر سخنگوی پارلمان نیست که شایعه سازی کند، او رهبر ساختار قدرت در کشور است و باید این اسامی را اعلام کند در غیر این صورت حرف ها وسخنان بعدی او بی ارزش و بعنوان سخنان عوام فریب محسوب خواهد شد.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا