آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانترکیهعمومی

از سرگیری پروازهای ترکیه- ارمنستان 

عادل کارا اسماعیل اوغلو، وزیر حمل و نقل و ارتباطات ترکیه از آغاز پروازها بین ارمنستان و ترکیه در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از وب سایت AirTurk، وزیر حمل و نقل ترکیه با بیان این که شرکت هواپیمایی پگاسوس ترکیه در حال آماده سازی برای پرواز به ارمنستان است، تاکید کرد که یک شرکت هواپیمایی ارمنستانی نیز وجود دارد که مایل به انجام پرواز است.
لازم به ذکر است که پروازهای بین ترکیه و ارمنستان پس از دو سال و نیم توقف به زودی از سر گرفته می‌شود.

حال که یک مقام ترک رسما تائید کرد که در گذشته پرواز هوائی بین ترکیه و ارمنستان وجود داشته و قرار است دوباره فعال شود دو سوال مهم در ذهن خوانندگان این خبر مطرح می شود:

سوال اول این که ترکیه با وجود برقراری پرواز ثابت هفتگی به ایروان چرا آنرا پنهان می کرده است؟ آیا غیر از این است که در عین اینکه نمی خواستند از منافع ارتباط با ارمنستان چشم پوشی کنند، خود را به عنوان مدافع ملت ترک و حامی دولت آذربایجان نشان دهند؟
سوال دوم را باید از پان ترک های وطنی پرسید و گفت شما که ایران را در زمینه ارتباط با ارمنستان متهم می کردید، آیا اکنون از ترکیه سئوال می کنید که چرا طی این سال ها منافقانه رفتار کرده است و با ارمنستان روابط اقتصادی و… داشته است؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا