آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیفیلمویژه

غوغای مکتب سردار دل ها در شبکه های اجتماعی جمهوری آذربایجان/ ویدیو

سردار دل ها و نماد فرهنگ مقاومت در جهان اسلام این روز‌ها محور گفتگو‌های آزادی خواهان در شبکه‌های اجتماعی جمهوری آذربایجان است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، همزمان با دومین سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی جوانان مومن در جمهوری آذربایجان با به اشترک گذاشتن تصاویر ایشان بر ادامه راه محور مقاومت تاکید دارند.

کاربران نوشتند: «شبکه های صهیونیستی تصاویر شهید سلیمانی را حذف و صفحات شخصی مومنان با پروفایل سردار دلها را بلاک می کنند با این تصور که مکتب سلیمانی کم رنگ شود. اما بدانید ما عاشق فرزندان غیرتمند اسلام هستیم.»

کاربری خطاب به سردار دلها نوشت: «سردار؛ هرچند هجرت تو برای ملت های منطقه بسیار سنگین و غم بار بود ولی شهادتت اتصال خط سرخ قیام عاشورا به ظهور حضرت ولیعصر را دوام بخشید.»

الچین مناف اف، رییس جمعیت دعوت به معارف اسلامی در جمهوری آذربایجان در مصاحبه ای گفت : «دشمنان تصور می کردند، باشهید کردن ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی همه چیز تمام شده است، اما خدمات سردار سلیمانی برای اسلام اثری جاودانه در تاریخ از خود به جا گذاشت و تبدیل به الگوی سبک زندگی با نمادهای مقاومت شده است.»

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا