آذربایجاناخبارایران

ˈمحسن پاک آیینˈ سفیر ایران در جمهوری آذربایجان از افزایش تلاش های ایران برای توقف نسل کشی در غزه خبر داد

 ˈمحسن پاک آیینˈ سفیر ایران در جمهوری آذربایجان با اشاره به افزایش تلاش های ایران برای توقف نسل کشی در غزه، از برگزاری نشست یکروزه وزیران امور خارجه کشورهای عضو ˈکمیته فلسطینˈ جنبش عدم تعهد ظرف هفته آینده در تهران خبر داد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، وی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری ˈترندˈ جمهوری آذربایجان افزود: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، وزیران امور خارجه کشورهای عضو کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد را برای حضور در این نشست در تهران دعوت کرده است. 

پاک آیین ادامه داد: امروز تمامی آزاداندیشان اسلام و جهان باید با حمایت از نیروهای مقاومت، محاصره غزه را شکسته و برای توقف حملات بی امان به مردم بی دفاع و کمک و امدادرسانی به مردم فلسطین تلاش کنند.

سفیر ایران با ضروری خواندن افزایش تحرکات بین المللی بویژه از سوی کشورهای اسلامی برای کمک به مردم بی دفاع غزه، خواستار تلاش همه جانبه از سوی این کشورها برای فراهم شدن امکان کمک رسانی فوری در زمینه غذا و دارو به مردم غزه و جلوگیری از تشدید فاجعه انسانی در این منطقه شد.

به گزارش منابع خبری، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ویژه مناطق شمالی بدون وقفه ادامه دارد و حمایت خاموش نهادهای بین المللی و کشورهای های غربی، مشوق اصلی این رژیم برای نسل کشی در فلسطین است.

انتهای پیام /د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا