آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانروسیهعمومی

دیدار وزرای خارجه باکو و ایروان در مسکو 

معاون وزیر خارجه ارمنستان از دیدار وزیر خارجه این کشور و همتای آذربایجانی وی در تاریخ 29 اردیبهشت در مسکو خبر داد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، بعد از دیدار ۱۴ اردیبهشت وزرای خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در واشنگتن، قرار است دیپلمات‌های ارشد ایروان و باکو این بار در مسکو دیدار کنند.

منابع رسانه‌ای از ایروان پایتخت ارمنستان خبر دادند که طبق برنامه قرار است وزیر خارجه این کشور و همتای او در جمهوری آذربایجان، این بار در مسکو پایتخت روسیه دیدار کنند.

پارویر هووانیسیان معاون وزیر خارجه ارمنستان امروز جمعه اعلام کرد: «این نشست برای ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) برنامه ریزی شده (البته) اگر تغییری حادث نشود».

دیدار آتی جیحون بایرام اف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان و آرارات میرزویان همتای ارمنستانی او در مسکو در شرایطی انجام خواهد شد که  آنها ۱۴ اردیبهشت در واشنگتن و به میزبانی وزیر خارجه آمریکا دیدار کردند.

از سوی دیگر قرار است نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان و الهام علی اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در تاریخ 14 می (24 اردیبهشت) در بروکسل طی نشستی به میزبانی رئیس شورای اروپا شرکت کنند.

معاون وزیر خارجه ارمنستان که در نشست خبری در ایروان صحبت می‌کرد، افزود: نشست مسکو تا حدودی می‌تواند به عنوان ادامه منطقی نشست بروکسل تلقی شود، اما هر نشست ویژگی‌های خاص خود را نیز دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا