آذربایجاناخبارعمومینارداران

انتقال عضو جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان به سلول انفرادی زندان

عضو جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان که مردم را برای شرکت در تظاهرات دارای مجوز قانونی دعوت کرده بود به زندان انفرادی منتقل شده است.

 به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی میدان تی وی، ساحل رضایف عضو محبوس جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان که در بازداشتگاه به سر می‌‌برد به دلیل درخواست از مردم برای شرکت در تظاهرات نیروهای مخالف دولت به مدت ۱۵ روز به زندان انفرادی منتقل شده است.

خالد رضایف پدر ساحیل در گفتگو با میدان تی وی اظهار داشته است: پسرم را با فرستادن به زندان قوبوستان تهدید می‌کنند. در دیدار با رئیس بازداشتگاه دلیل آن را پرسیدم و وی گفت؛ پسر شما به خاطر دعوت مردم به تظاهرات به زندان انفرادی منتقل شده است و این کار اقدام علیه دولت به حساب می آید.

وی ادامه داد: من هم به ایشان یادآوری کردم که برای برگزاری تظاهرات از سوی فرماندار پایتخت مجوز رسمی صادر شده است و در این صورت باید حاجی بالا ابوطالب اف هم مجازات شود؟ که رئیس بازداشتگاه در پاسخ هیچ حرفی نزد.

بر اساس اظهارات پدر ساحل، طی یک تاس تلفنی به وی گفته شده است، که پسرش در بازداشتگاه خودکشی کرده است.

وی در این خصوص گفت: در حال حاضر خیلی نگران هستم و نمی دانم با چه کسی تماس بگیرم.

لازم به یادآوری است، ساحل رضایف عضو جنبش اتحاد مسلمانان سال گذشته با استناد به مواد ۲۳۳ و ۳۱۵ قانون کیفری به شش و نیم سال زندان محکوم شده است. وی در خصوص اعتراض به ممنوعیت حجاب نیز قبلا به ۲ سال زندان محکوم شده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا