آذربایجاناخبارعمومیناردارانویژه

دستگیری یک نوجوان ناردارانی به علت اشتراک گذاشتن عکس تصویر پدر شهیدش در صحفه فیس بوک

پایگاه اینترنتی «راکورس تی وی» خبر داد پلیس جمهوری آذربایجان، «حسین آقا بنیادوف»، ۱۷ ساله را به علت به اشتراک گذاشتن عکس های پدرش «رافایل بنیادوف» ، از شهدای حمله پلیس به مجلس عزاداری در نارداران در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۵ ، بازداشت کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از راکورس تی وی، «حسین آقا بنیادوف» با متهم شدن به «نافرمانی در مقابل فرمان پلیس» به ۳۰ شبانه روز بازداشت محکوم شد.
همچنین به گزارش پایگاه اینترنتی «رادیو آزادی » آمریکا، خویشاوندان حسین آقا بنیادوف گفتند: « اتهام «نافرمانی در مقابل فرمان پلیس» کاملا دروغ است. نیروهای پلیس او را در مقابل منزل مسکونی شان در نارداران دستگیر کردند و با خود بردند.»
خویشاوندان این نوجوان دستگیر شده ناردارانی گفتند : « حسین آقا بنیادوف ، چند روز قبل، عکس های قبور شهدا در عملیات نیروهای پلیس در نارداران را در صفحه فیسبوک به اشتراک گذاشته بود. او بخاطر انتشار این عکس ها مجازات شده است.»
یکی از خویشاوندان حسین آقا بنیادوف گفت : « هنوز ۱۸ سال این بچه تمام نشده است. از جان او چه می خواهند؟ پدرش را کشتند. عمویش را کشتند . یکی دیگر از عموهایش را فلج و خانه نشین کردند. ( ابوالفضل بنیادوف، صاحب خانه ای که مجلس عزاداری در آستانه اربعین در اواخر نوامبر ۲۰۱۵ در آنجا تشکیل شده بود و براثر شکنجه در بازداشتگاه اداره مبارزه با جرایم سازمان یافته وزارت کشور جمهوری آذربایجان فلج شد). آیا این ها برایشان کافی نیست؟»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا