آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانعمومیقره باغقره باغ

هشدار رئیس جمهور آذربایجان به ارمنستان

الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان: جنگ تمام شده است و مشاهده هر تحرکی از سوی ارمنستان تبعات جبران ناپذیری به دنبال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان در خلال بازدید از دو شهر آزاد شده‌ی قبادلی و زنگیلان به ارمنستان هشدار داد اگر یک گلوله از آن طرف ارمنستان به سوی ما پرتاب شود این کار عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

وی همچنین به ویرانی روستا‌ها و شهر‌های اشغال شده از سوی ارمنستان اشاره و افزود: ما برای بازسازی این مناطق و بازگشت و استقرار صاحبان اصلی این اراضی هر گونه اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس جمهوری آذربایجان با اشاره به نیاز افزایش بودجه نظامی کشور گفت: در لایحه بودجه سال آینده با پیشنهاد دولت بودجه دفاعی و هزینه‌های جنگی ما افزایش یافت. زیرا در جنگ ما مقدار زیادی مهمات و سلاح استفاده کرده ایم که باید جایگزین آن تامین شود و در عین حال خرید سلاح‌های جدید و مدرن باید ادامه یابد.

وی با انتقاد از بیانیه سازمان یونسکو گفت: سازمان یونسکو ادعا‌های بی پایه‌ای مطرح کرده و این معیار‌های دو گانه تا کی ادامه خواهد یافت؟ این اسلام هراسی تا کی ادامه خواهد یافت؟ وی افزود: ما آثار همه ملت‌ها را حفظ می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا