آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

بازتاب شکست اخیر آمریکا در رسانه های جمهوری آذربایجان

عملیات نیروی دریایی سپاه برای مقابله با دزدی دریایی آمریکا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جمهوری آذربایجان داشت.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، عملیات نیروی دریایی سپاه برای مقابله با دزدی دریایی آمریکا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جمهوری آذربایجان داشت.

رسانه ها و شبکه های اجتماعی در جمهوری آذربایجان با انعکاس گسترده ی عملیات موفق نیروهای سپاه پاسداران در مواجهه با دزدان دریایی آمریکایی اعلام کردند: ایران , کنترل نفتکش خود را در مقابله با آمریکا بدست گرفت.
سایت خبری – تحلیلی “اوخو.آذ” نوشت: نظامیان آمریکا برای بدست گرفتن کنترل نفتکش ایرانی تلاش کردند و پس از انتقال نفت این نفتکش به یک نفتکش دیگر سعی کرده اند آن را در مسیری نامعلوم هدایت کنند که با ورود نیروهای ویژه ایرانی به عرشه ی این کشتی , ضمن خنثی کردن تلاش نظامیان آمریکایی آن را به آبهای سرزمینی خود ( ایران ) هدایت کرده اند.
سایت “بیزیم مدیا” با تیتر؛ ” رویارویی نیروهای دریایی آمریکا و ایران در دریا ” و با انتشار تصاویر ویدیویی اعلام کرد: ورود نیروهای نظامی ایرانی به عرشه ی کشتی , تلاش نظامیان آمریکایی را ناکام گذاشت و کشتی به آبهای سرزمینی ایران هدایت شده.
خبرگزاری دولتی “آذرتاج” هم در گزارش خود آورد: 3 نوامبر میان ناوگان جنگی آمریکا و قایق های جنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دریای عمان برخورد نظامی روی داده است. کشتی جنگی آمریکا علی رغم هشدارها , به آبهای سرزمینی ایران نزدیک شده و در پاسخ ,نیروهای ایرانی به سوی کشتی جنگی آمریکا شلیک کرده اند. پس از آن ناو جنگی آمریکا محل حادثه را ترک کرده است.
“تی وی مساوات” (پخش اینترنتی روزنامه مساوات)اعلام کرد : هجوم آمریکا برای بدست گرفتن نفتکش ایرانی در خلیج عمان ناکام ماند.
سایت خبری “قفقاز.اینفو” هم نوشت: بر اساس تصاویر منتشر شده، آمریکا سوخت نفتکش ایرانی را به کشتی دیگری انتقال داده و سعی کرده است تا آن را به مسیری نامعلوم هدایت کند اما نیروهای دریایی سپاه پاسداران با ورود به عرشه کشتی آن را به آبهای سرزمینی ایران هدایت کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا