آذربایجاناخبار

کنفرانسی مطبوعاتی با موضوع ” 20 یانوار شهیدلری- دونن، بویون، صاباح ” + تصاویر

یک روز مانده به سالروز فاجعه خونین ژانویه سیاه در آذربایجان، فرهیختگان، روحانیون، نمایندگان و رهبران اجتماعی در کنفرانسی مطبوعاتی گرد هم آمدند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل ازاسلامین سسی، همزمان با سالروز فاجعه خونین سال 1990 که سخن از مبارزات آزادی بخش ملت آذربایجان داشته و چون یادداشتی خون بار در ذهن هر آذربایجانی تا کنون نقش بسته است، برنامه هایی برای بیان تسلیت به یاد آن شهیدان از جان گذشته و نیز یاد آوری رشادت های قهرمانانه آن سال ها در سرتاسر جمهوری آذربایجان برگزار می شود.
کنفرانس مطبوعاتی ” 20 یانوار شهیدلری ؛ دونن – بویون و صاباح ” ، ( شهدای 20 ژانویه، دیروز – امروز و فردا ) از سوی سایت اسلام گرای اسلامین سسی و روزنامه نبض آذربایجان در یک روز مانده به سالروز فاجعه خونین ژانویه سیاه با حضور فرهیختگان، روحانیون، نمایندگان و رهبران اجتماعی برگزار گردیده است.
قابل ذکر است؛ طی این مراسم، سرود ملی آذربایجان به صدا در آمده و نماینده گان اجتماعی و سیاسی مطرح و سرشناس این کشور از جمله نایب رییس حزب اسلام آذربایجان، عاکیف نقی رئیس تشکیلات آزادی بخش قره باغ و چند تن از الهیدانان و تحلیلگران سیاسی در خصوص این حادثه تاریخی به سخنرانی پرداختند.
گفتنی است، کاراکترهایی چون رشادت ها و مبارزات تن به تن و مردمی ملت آذربایجان در آن سال برای مقابله با نیروهای مجهز شوروی برای رسیدن به استقلال و آزادی مورد تأکید قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا