اخبارروسیه

کریمه در نقشه های نشنال جئوگرافیک به عنوان بخشی از روسیه نشان داده خواهد شد

اراضی جمهوری کریمه در نقشه های مجله آمریکایی National Geographic به عنوان بخش ترکیبی فدراسیون روسیه نشان داده خواهد شد.

مرکز فرهنگی قفقاز/ کریمه در نقشه های نشنال جئوگرافیک( (National Geographic به عنوان بخشی از روسیه نشان داده خواهد شد.

اراضی جمهوری کریمه در نقشه های مجله آمریکایی National Geographicبه عنوان بخش ترکیبی فدراسیون روسیه نشان داده خواهد شد. این مطلب را سایت نشریه U.S. News & World Report اعلام کرده است.

در نشست سردبیران و مقامات مجله آمریکایی National Geographic در روز سه شنبه تصمیم گرفته شد کریمه فعلا بطور موقت به عنوان بخشی از خاک اوکراین محسوب گردد اما پس از پایان تشریفات حقوقی پذیرش این شبه جزیره در ترکیب روسیه، به عنوان بخشی از خاک روسیه در نقشه ها نشان داده شود.

“خوان خوزه والدس” سردبیر مجله National Geographic گفت: “ما نقشه ها را همانطور که در واقع هستند تدوین کرده و به عبارت دیگر جهان را به همان شکلی که هست و نه به آن شکلی که مردم می خواهند، نشان می دهیم “.

شایان ذکر است همه پرسی در خصوص موقعیت حقوقی جمهوری کریمه و شهر سواستوپول روز یکشنبه 16 مارس برگزار شد و در جریان آن بیش از 96 درصد از شرکت کنندگان در آن به جدایی از اوکراین و پیوستن این شبه جزیره و شهر به فدراسیون روسیه رای دادند.

“ولادیمیر پوتین” (Vladimir Putin ) رییس جمهور روسیه در سخنرانی روز یکشنبه خود در برابر اعضای شورای فدراسیون، رهبران مناطق روسیه و نمایندگان جامعه مدنی اعلام کرد قوانین اساسی مربوط به پیوستن شبه جزیره کریمه و شهر سواستوپل به ترکیب روسیه را به پارلمان ارائه خواهد کرد. دیرتر روسیه و کریمه پیمان پیوستن کریمه و شهر سواستوپل به ترکیب روسیه را در کرملین امضا کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا