اخباراردبیل

کتاب ” تاقاف کرامت” تألیف آیت‌الله عاملی در اردبیل رونمایی شد

 کتاب “تاقاف کرامت” تألیف آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل درمجتمع فرهنگی هنری فدک رونمایی شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از تسنیم، کتاب” تاقاف کرامت” نوشته آیت‌الله سیدحسن‌عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تحلیل بر پیرامون حجاب، عفاف و شخصیت زن که با محوریت تعریف عرفانی از جایگاه زن، جایگاه حجاب در تعریف غرب، انقلاب در روابط، پیری جمعیت، بی‌معنا شدن عشق، مردسالاری، بازار آزاد جنسی، عطش کاذب، خشونت، موضوع نگاه ابزاری به زن و تعریف آرمانی شخصیت زن برتر تألیف شده است.

هم‌زمان با این مراسم، اختتامیه جشنواره داستان کوتاه ساوالان نیز برگزار شد که از محمدرضا بایرامی نویسنده سرشناس ادبیات داستانی کشور و اهل استان اردبیل تجلیل به عمل آمد و آثار برتر این جشنواره نیز انتخاب شدند.

از مجموع کتاب‌های منتخب سال استان اردبیل نیز در این مراسم رونمایی شد که در بخش آزاد اثر “استخوان‌های یک سرباز” نوشته لیلا حامد اسماعیلی، “راز موفقیت کاشف السلطنه” نوشته امین اطمینان، “سارا خوب است” تألیف هومن روحی، “منیم آدیم آنادی” نوشته پری اختر و “آنجا که زرتشت آرمیده” به تألیف فرشاد موسی زاده به عنوان آثار برتر شناخته شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا