آخرین اخبارآذربایجاناخبار

کانال “آزاد سوز”: مافیای مواد مخدر دو نظامی جمهوری آذربایجان را در کلباجار به قتل رسانده است

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،در پی انتشار خبر مرگ دو نظامی جمهوری آذربایجان بر اثر سقوط از جاده سخره ای در منطقه کلباجار، کانال “آزاد سوز” به نقل از یک منبع نظامی ناشناس گفت این دو نیروی ارتش جمهوری آذربایجان به نام های الدار حسنلی و آنار جعفروف، به علت مطلع شدن از محل کشت گیاهان مواد مخدر در کلباجار ، عامدانه در داخل ماشین از بالای سخره به پایین دره پرتاب شده اند.

یک نیروی نظامی از طریق حساب کاربری با نام مستعار به کانال آزاد سوز گزارش داده است که این دو نیروی ارتش جمهوری آذربایجان از مزرعه کشت گیاهان مواد مخدر متعلق به ژنرال بیگلر ایوب اف، فرمانده نیروی محافظت از رییس جمهوری آذربایجان مطلع شده و حتی از آنجا فیلم گرفته بودند و به همین علت کشته شده اند.

گفتنی است طی سال های پیش از جنگ دوم قراباغ، یکی از محورهای دائمی تبلیغات رسانه های باکو ، ادعای وجود مزارع گسترده کشت و تولید مواد مخدر در اراضی تحت اشغال ارامنه و مرتبط نشان دادن آن با ایران بود. اما، طی یک سال گذشته پس از جنگ دوم قراباغ که منجر به فرار ارامنه از بخش های وسیعی از این اراضی شد، مقامات و رسانه های جمهوری آذربایجان هیچ گزارش و سند و مدرکی از وجود مزارع گیاهان مواد مخدر یا هر نوع غلات و حبوبات در اراضی تحت اشغال ارامنه ارایه نکردند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا