آذربایجاناخبار

بیانیه مرکز حمایت از آزادی وجدان(دوام) بدنبال لغو تابیعت شیخ عیسی قاسم

به دنبال لغو تابیعت آیت ا… شیخ عیسی قاسم مراکز برجسته علمی و دینی نسبت به این امر ابراز نگرانی نموده اند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از دیرلر،  رژیم دیکتاتوری بحرین کسانیکه را که در این کشور بر علیه حاکمیت قرار داشته و به آنان معترض باشند بی رحمانه و بدون رعایت حقوق اولیه انسانها با آنان بشدت برخورد می کند.
مرکز حمایت از آزادی وجدان و مذهب (دوام) بیانیه ای را در این جهت صادر نموده است.
در این بیانیه که از سوی حاج ایلقار ابراهیم اوغلو روحانی مسجد جامع باکو قرائت گردید آمده، رژیم آل خلیفه برای ادامه حیات حکومت خود با توسل به هر عملی سعی دارد تا مخالفان خود را از سر راه خود بردارد.
این همان رژیمی است که اخیراً افرادی را که بر علیه حاکمیت دست به اعتراض نموده بودند آنها را به شدت سرکوب نموده بود و هم اکنون نیز سعی دارد تا با اقداماتی همچون لغو تابیعت مراجع دینی و علمی مانع از فعالیت آنان در عرصه سیاسی و اجتماعی گردد. رژیم آل خلیفه بدون توجه به واکنش تند جامعه بین المللی به اعدام شیخ نمر توسط آل سعود سعی دارد با هر اقدام غیر انسانی به حیات خود ادامه دهد.
ما تمامی این اقدامات ضد انسانی از جمله، لغو تابیعت آیت ا… شیخ عیسی قاسم که به عنوان یک اقدام ضد حقوق بشری به حساب می آید را به شدت محکوم نموده و از سازمان های بین المللی انتظار داریم تا با روند اقدامات این چنینی از سوی حاکمان آل خلیفه مقابله نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا