آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

پیام حاج طالع باقرزاده در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در کرانه باختری رود اردن و اردوگاه جنین

رهبر جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان: جنایات اسرائیل علیه فلسطین نشان می دهد که جهان بر اساس منافع اداره می شود نه قوانین!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حاج طالع باقرزاده رهبر جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان ضمن صدور بیانیه ای در محکومیت جنایات صهیونیست ها در فلسطین اشغالی چنین نوشت: «جنایات نیروهای رژیم اسرائیل در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن نمونه دیگری از نگاه جهانیان به رویدادها از چارچوب منافع و نه عدالت و دموکراسی است. از سال 1948 میلادی تا به امروز، علی رغم مشخص بودن خطوط مرزی، اسرائیل-صهیونیست ها به داخل فلسطین نفوذ کردند و سرزمین های آنها را اشغال کردند، به کشتار هزاران فلسطینی در سرزمین خودشان و در خانه هایشان رواج دادند. قتل های اخیر در جنین، سیاست اسرائیل تحت عنوان «پاکسازی خطر» علیه سرزمین خود، سربازانش، در واقع بیشتر به نفع اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیسم است. بازی اتحاد آمریکا به عنوان مدافع این جنایات خونین اسرائیل که در برابر چشم جهانیان از توانایی ویژه ای برای حمله مسلحانه و نظامی به خاک کشور مورد نظر خود برخوردار است، امروز حتی زنان و نوزادان بی گناه بی شماری از شهروندان فلسطینی جان خود خود را از دست داده اند.
سیاست غاصب صهیونیسم که به سلسله جنایات، تروریسم نظامی، سیاسی و سایبری خود در خاک کشورهای مستقل و آزاد ادامه می دهد، دخالت در امور داخلی این کشورهاست و این غیرقابل قبول است. سياست غاصب اسرائيل بر خلاف تمام کنوانسيون هاي بين المللي بايد متوقف شود و حق زندگی آزاد و راحت فلسطين که بیشتر قلمرو آن توسط صهيونيسم تصرف شده تضمين شود. برای این منظور همه کشورهای اسلامی باید با سیاست ویرانگر اسرائیل به شدت مخالفت کنند و از گام های ویرانگر صهیونیسم جلوگیری کنند.
ما به عنوان جنبش اتحاد مسلمین امروز هم جنایات اسرائیل در فلسطین را به شدت محکوم می کنیم و از کل جهان اسلام می خواهیم که موضع درست خود را در برابر صهیونیسم که لکه سیاهی بر بشریت است نشان دهند.»

جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا