آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

پیام تسلیت حزب اسلام آذربایجان به مناسبت وفات آیت الله مصباح یزدی

عاکف حیدرلی، معاون سیاسی حزب اسلام آذربایجان به مناسبت رحلت علامه مصباح یزدی در صفحه رسمی خود پیام تسلیتی منشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، عاکف حیدرلی در صفحه فیس بوک خود نوشت: «با اندوه فراوان درگذشت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، شخصیت برجسته دینی و از علمای بزرگ جمهوری اسلامی ایران و به طور کلی جهان اسلام را، به خدمت رهبر معظم انقلاب جناب سید علی خامنه ای، ملت شریف ایران و خانواده و عزیزان وی و همه مسلمانان، تسلیت عرض می کنیم.

علامه مصباح یزدی زندگی باشکوهی داشت. وی تمام زندگی خود را وقف مطالعه اسلام، تبلیغ دین، تحقیقات تاریخی، پیروزی انقلاب اسلامی در زندگی سیاسی – اجتماعی و پاسداری از ارزش های آن، نگارش و تهیه چندین جلد مطالب جامع آموزشی در زمینه تعالیم اسلامی و معرفی شخصیت های بزرگ اسلامی به جامعه نمود. ما فقدان این عالم  بزرگ را خسارتی سنگین برای جهان اسلام می دانیم و از خداوند متعال برای ایشان طلب رحمت و آمرزش داریم.

ما معتقدیم که فعالیت ها و آثار این دانشمند بزرگ در راه حق، هرگز از یادها فراموش نخواهد شد و کارهای وی همیشه برای مردم ایران، همه شخصیت های دینی و مردم عادی نقش یک راهنمای ارزشمند، منبع دانش و تفکر را خواهد داشت. ما یکبار دیگر برای این دانشمند بزرگ از درگاه خداوند، علو درجات و رحمت بیکران الهی را مسئلت داریم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا