آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

باکو: هرگونه تهدید را پاسخ می‌دهیم

همزمان با بروز ناآرامی‌های سیاسی در «باکو»، یک مقام بلند پایه امنیتی جمهوری آذربایجان مدعی شد نیروهای این کشور هرگونه تهدید را علیه تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهند

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، ژنرال «علی نقی‌اف» رئیس دستگاه امنیتی جمهوری آذربایجان خطاب به «الهام علی اف» رئیس جمهور آذربایجان گفت: ما به رئیس دولت و مردم خود اطمینان می‌دهیم که پرسنل سرویس امنیت کشور با قاطعیت از هرگونه تهدید علیه تمامیت ارضی، حاکمیت کشور، ثبات اجتماعی و سیاسی و فضای امنیتی در کشور جلوگیری خواهند داد.

این در حالی است که چندی قبل تجمعات مردمی در شهر باکو علیه دولت این کشور برگزار شد و رسانه‌ها از دستگیری گسترده مخالفان از سوی نیروهای امنیتی خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، احزاب مخالف دولت «الهام علی اف» رئیس جمهور آذربایجان از جمله حزب اپوزیسیون «جبهه مردمی» هواداران خود را به برگزاری تجمعاتی دعوت کردند. یکی از خواسته‌های هواداران حزب جبهه مردمی اجرای اصلاحات دموکراتیک بود.

حاضران در این تجمعات خواهان آزادی زندانیان سیاسی و افزایش حقوق بازنشستگان شدند. شعار برخی حاضران در این تجمعات اعتراضی «آزادی» و «استعفای علی اف» بود.

منبع: راهبرد معاصر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا