اخباراردبیل

پارالمپیکی های اردبیلی در راه ریو

جلیل باقری جدی در رشته پرتاب وزنه، مجید فرزین در رشته وزنه‌برداری، محسن طلوعی به همراه تیم بسکتبال با ویلچر ایران و عبدالله حیدری در رشته پرتاب نیزه از استان اردبیل به پارالمپیک ریو اعزام شدند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، عصر جمعه طی مراسمی که در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد، اعضای اردبیلی تیم های های ملی پاراالمپیک جهت اعزام به مسابقات بدرقه شدند.
در مراسم اعزام نفرات مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: امسال سجاد انوشیروانی به عنوان سرمربی تیم وزنه‌برداری از کشورمان در المپیک حاضر شده بود ولی ورزشکارانی از این استان در رقابت‌های المپیک حاضر نبودند.
ایوب بهتاج تصریح کرد: این خلأ را ورزشکاران جانباز و معلول ما با حضور در پار المپیک پر می‌کنند که امیدواریم هر چهار ورزشکار ما بتوانند در پارالمپیک ریو خوش بدرخشند.
وی با بیان اینکه جلیل باقری جدی به عنوان ورزشکار با تجربه در پارالمپیک حضور دارد، گفت: این قهرمان پارالمپیک درخشش خوبی را در رشته پرتاب وزنه با ثبت رکورد بی‌نظیر داشته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: جلیل باقری جدی و مجید فرزین جمعاً بیش از 20 مدال المپیک و پارالمپیک به دست آوردند به طوریکه هر دو ورزشکار استان اردبیل در پارالمپیک لندن برای این استان مدال طلا را کسب کرده بودند.
بهتاج بیان کرد: برای اولین بار عبدالله حیدری در رشته پرتاب نیزه در پارالمپیک ریو حاضر شده و محسن طلوعی نیز به عنوان لژیونر تیم بسکتبال با ویلچر ایران در این رقابت‌ها حاضر است که امیدواریم درخشش همه این ورزشکاران را در پارالمپیک ریو شاهد باشیم.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا