آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

وعده مقامات جمهوری آذربایجان برای تداوم فعالیت گمرک بیله‌سوار

سفیر ‌ایران در باکو گفت: مقامات جمهوری آذربایجان اعلام کرده‌اند هیچ‌گونه خللی در فعالیت گمرک بیله‌سوار به وجود نخواهد آمد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در نشست با سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو، با اشاره به نظر قاطع دولت مبنی بر توسعه و رونق گمرک بیله‌سوار، پیگیری صادرات چمدانی و جلوگیری از هرگونه تحت‌الشعاع قرار گرفتن این گمرک در توافقات با جمهوری آذربایجان و همچنین عملیاتی شدن پروژه بارانداز ریلی پارس‌آباد را نیازمند پیگیری سفارت کشورمان در باکو دانست.

وی با بیان اینکه نظر قاطع دولت توسعه و رونق گمرک بیله‌ سوار است، تصریح کرد: انتظار می‌رود سفارت کشورمان در باکو با پیگیری صادرات چمدانی از گمرک بیله‌سوار، از هرگونه تحت‌الشعاع قرار گرفتن این گمرک در توافقات با جمهوری آذربایجان جلوگیری کند. عملیاتی شدن پروژه بارانداز ریلی پارس‌آباد از دیگر موضوعات مهم بوده که نیازمند پیگیری سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو نیز در این نشست افزود: در ملاقات‌های صورت گرفته با مسئولان جمهوری آذربایجان، نظرات قاطع دولت ایران درباره تداوم فعالیت جدی گمرک بیله‌سوار رسماً به طرف مقابل اعلام شده و این موضوع پیگیری می‌شود.

سید عباس موسوی بیان کرد: مقامات جمهوری آذربایجان هم اعلام کرده‌اند هیچ‌گونه خللی در فعالیت گمرک بیله‌سوار به وجود نخواهد آمد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا