آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

واکنش کاربران اجتماعی جمهوری آذربایجان به موذی گری سفیر رژیم صهیونیستی در باکو

موذی گری سفیر رژیم صهیونیستی در باکو در موضوع تشکر از سفارت ایران بابت لایک اتفاقی توئیت وی، با تمسخر کاربران فضای مجازی جمهوری آذربایجان مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، موذی گری و فرصت طلبی جورج دیک، سفیر نامشروع رژیم جعلی صهیونیستی در باکو در به اصطلاح «تشکر از سفارت ایران در باکو» با تمسخر کاربران فیسبوک و فعالان شبکه های اجتماعی جمهوری آذربایجان مواجه شد و جورج دیک، سفیر رژیم صهیونیستی در باکو  را  «گدای لایک»، «عنصر فرصت طلب» و «محتاج یک لایک ناخواسته و اتفاقی» و «دو جنسیتی متقلب» توصیف کردند.

حمید ترکی در مطلبی تحت عنوان «حیله گری یهودی و تقلب سفیر رژیم صهیونیستی در باکو» نوشت: «در چارچوب حیله گری یهودی و صهیونیستی در رسانه های باکو، در روز 17 فوریه سایت ریپورت خبر داد که سفیر این رژیم از سفارت ایران در باکو تشکر کرد!»

در این مطلب افزوده شده است: « ریپورت و سایر رسانه های باکو که به انتشار اخبار جعلی عادت دارند، برای بی اعتبار کردن سفارت ایران در باکو، “تشکر جورج دیک از سفارت ایران در باکو ” را به عنوان خبر منتشر کردند!»

اما، سفیر رژیم حیله گر صهیونیست در باکو که تشنه فرصت طلبی است و برای گرفتن لایک گدایی می کند، از یک لایک ناخواسته و اتفاقی یکی از کارکنان سفارت ایران در باکو تا این حد شاد می شود؟ متأسفانه نوکری رسانه های جمهوری آذربایجان برای صهیونیسم به حدی است که جورج دیک جرأت و اختیار دارد که هر چیز دلخواه خود را در این کشور منتشر کند و میلیون ها نفر را در جمهوری آذربایجان فریب دهد!؟

اختصاص نخستین قسمت از برنامه جدید «پروفیل» شبکه خبری رئال تی وی جمهوری آذربایجان به تبلیغ جورج دیک، سفیر رژیم صهیونیستی در باکو نیز از دیگر مصادیق این فریبکاری ها و سوء استفاده های نماینده این رژیم نامشروع از امکانات جمهوری آذربایجان است. به نحوی که جورج دیک مسیحی و ارمنی الاصل در این مصاحبه مدعی این شد که با آنکه در نروژ ناچار بوده است برای رفتن به کنیسه یهودی از پنج پست امنیتی عبور کند، در جمهوری آذربایجان فقط با باز کردن در کنیسه یهودی و بدون عبور از هیچ پست امنیتی به کنیسه می رود! اینجاست که باید به سفیر رژیم صهیونیستی در باکو گفت که ای دروغگو، مگر مخاطبت را خر فرض کرده ای یا خودت را به خریت زده ای؟»

صفحه بابا پنهان در فیسبوک نیز این مطلب را به اشتراک گذاشته و سایر کاربران نیز در واکنش به آن، درباره اینکه سفیر دو جنسیتی رژیم صهیونیستی در باکو «خیلی تقلب» می کند، شرح نوشته اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا