اخبارارمنستان

هواداران نماینده دستگیر شده مجلس ارمنستان با پلیس ایروان درگیر شدند

­پایگاه اینترنتی «نیوز» ارمنستان از درگیری هواداران ” اتحادیه داوطلبان وطن ” ، طرفداران مانوئل گریگوریان، نماینده متنفذ مجلس ارمنستان با نیروهای پلیس در مقابل ساختمان « سرویس امنیت دولت » در ایروان پایتخت ارمنستان خبر داد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، « سرویس امنیت دولت » ارمنستان ، روز گذشته مانوئل گریگوریان را در پی درگیری های شهر اچمیادزین بازداشت کرده بود.
شهر اچمیادزین که کارن گریگوریان، فرزند مانوئل گریگوریان شهردار آن است، طی روزهای اخیر شاهد درگیری میان طرفداران و مخالفان وی بوده که انتقاد نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان از این رویدادها را نیز درپی داشته است.
مانوئل گریگوریان به اتهام در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات دستگیر شده است.
واردان واردانیان، وکیل مانوئل گریگوریان گفت گریگوریان اتهامات وارد شده به وی را رد می کند و خواهان آزادی سریع خود است.
به گزارش پایگاه اینترنتی « هتگ» ارمنستان ، « سرویس امنیت دولت » این کشور همچنین آرتور آساتریان را که گفته می شود هدایت اعتراضات ضد کارن گریگوریان ، شهردار اچمیادزین را به عهده دارد، دستگیر کرده است. آساتریان نیز به در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات متهم شده است. چهار شهروند روسیه نیز به همراه آساتریان دستگیر شده اند.
« سرویس امنیت دولت » ارمنستان اعلام کرده است که آساتریان همچنین به ربودن و قتل سه تن که مظنون به توطئه برای قتل وی در چند سال پیش بوده اند، متهم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا