آذربایجاناخبارارمنستانروسیهعمومی

نماینده مجلس ملی جمهوری آذربایجان:برقراری روابط نزدیک ارمنستان با روسیه، ناتو و اتحادیه اروپا سیاست ریاکارانه است

بنابه گفته «رائوف علی اف» نماینده مجلس ملی جمهوری آذربایجان؛ برقراری روابط نزدیک ارمنستان با متفق دیرینه خود یعنی روسیه در کنار گسترش روابط با ناتو و اتحادیه اروپا در همه زمینه ها جز سیاست ریاکارانه این کشور چیز دیگری نمی تواند باشد. حال آنکه بر کسی پوشیده نیست که ارمنستان با اتخاذ سیاست تجاوزکارانه خود این روزها منزوی و بحران زده شده و برای رهایی از این وضعیت مجبور به انتخاب این گزینه ها شده است.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل ترند آذری، رائوف علی اف گفت:مشارکت ارمنستان در رزمایش مشترک ناتو با گرجستان نیز درحقیقت ادامه همین سیاست ریاکارانه قلمداد می شود. اما دیگر بر هیچ کسی در جهان پوشیده نیست که ارمنستان تحت نظارت و کنترل روسیه قرار دارد.
به گفته این نماینده مجلس آذربایجان،در حال حاضر ارمنستان به دلیل فشار و تحریم های اعمال شده علیه روسیه، تلاش می کند تا متحدان قدرتمندی پیدا کرده و تدریجا از روسیه جدا شود. به عبارت دیگر دولت ارمنستان بار دیگر نشان داد که هر لحظه آماده فروش متحدانش بوده و این مسئله برای اروپا و روسیه به اثبات رسیده است.
«رائوف علی اف» می افزاید:«تلاش مقامات ارمنی در این باره بیهوده است. آنها بدانند که راه نجاتشان از وضعیت فلاکت بار کنونی همراهی با دولت های همسایه است. البته این کشور بایستی برای رهایی از این وضعیّت قبل از هر اقدامی در ابتدا از سیاست های تهاجمی خود علیه جمهوری آذربایجان دست کشیده و از سرزمین های اشغالی جمهوری آذربایجان بدون قید شرط خارج شود».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا