آذربایجاناخبارعمومیقره باغ

نماینده مجلس آذربایجان:جوانان به جای اتلاف وقت در شبکه های اجتماعی از آن برای بازگویی حقایق قره باغ استفاده کنند

غنیره پاشایوا، جوانان جمهوری آذربایجان را نه به اتلاف وقت در شبکه های اجتماعی بلکه به یادگیری، آموزش، تبلیغات به نفع جمهوری آذربایجان و مشارکت در بازگویی حقایق قره باغ، همچنین مقابله با کمپین های دروغین علیه این کشور از سوی ارامنه فراخواند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،نماینده مجلس جمهوری آذربایجان و عضو هیئت نمایندگان مجمع پارلمانی شورای اروپا طی اظهاراتی از تمامی جوانان آذربایجانی خواست تا با صرف نظر از اینکه از کدام نقطه جمهوری آذربایجان بوده و در هر جایی که زندگی می کنند در کنار دولت خود بوده و حقایق تاریخی موجود در قره باغ و آذربایجان را هرچه رساتر به گوش جهانیان برسانند.

غنیره پاشایوا جوانان آذربایجان را به استفاده از امکانات موجود درشبکه های اجتماعی برای بازگویی حقایق موجود در جمهوری آذربایجان برای جهانیان ترغیب کرد.

وی جوانان را نه به اتلاف وقت در شبکه های اجتماعی بلکه به یادگیری، آموزش، تبلیغات به نفع جمهوری آذربایجان و مشارکت در بازگویی حقایق قره باغ، همچنین مقابله با کمپین های دروغین علیه این کشور از سوی ارامنه فراخواند.

وی در ادامه عنوان کرد: من در عین حال در برابر قهرمانانی که شجاعانه برای دفاع از خاک وطن شهید شده اند سر تعظیم فرود آورده و از نسل جوان خود که آینده این کشور را خواهند ساخت می خواهم که حب وطن را از آنها بیاموزند. در کنار این ها باور دارم که برای ما هیچ ارزشی بالاتر از آذربایجان آزاد و مستقل وجود ندارد و لذا برای تداوم استقلال و توسعه کشور باری که بر دوش جوانان این مملکت قرار گرفته بسیار سنگین است.

نماینده مجلس جمهوری آذربایجان در پایان گفت: جوانان ما باید این مسئولیت را به نحو احسن و عمیقا درک کرده و بدانند که پیشرفت دولت و ملت در گرو فعالیت های آنان است. اقتدار آذربایجان اقتدار ملت ماست و در این موضوع نیز جوانان باید پیشرو باشند.

منبع:آناج

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا