آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

نماینده تبریز: رفع سوء تفاهم‌ها بین ایران و جمهوری آذربایجان با تلاش و کمک طرفین میسر می شود

نماینده مردم تبریز در مجلس با تاکید بر اتخاذ روش تعاملی دو جانبه در دولت، اظهار کرد: در جریان توسعه مناسبات با همسایگان باید منافع دو طرف در نظر گرفته شود، اختلافات و سوء تفاهم ها با تلاش و کمک دو طرف حل خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، مسعود پزشکیان با اشاره به رایزنی‌های وزرای خارجه ایران و جمهوری آذربایجان جهت رفع سوء تفاهمات و توسعه مناسبات، گفت: رویکرد دولت سیزدهم توسعه مناسبات با همسایگان اعلام شد هرچند عده‌ ای در کشور موانعی برای توسعه روابط با همسایگان در طول سال‌های گذشته ایجاد کردند اما ما راهی جز توسعه روابط و همکاری‌های اقتصادی و سیاسی با همسایگان نداریم.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اتخاذ روش تعاملی دو جانبه در دولت، اظهار کرد: در جریان توسعه مناسبات با همسایگان باید منافع دو طرف در نظر گرفته شود. اختلافات و سوء تفاهم ها با تلاش و کمک دو طرف حل خواهد شد.
وی همچنین افزود: ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی در این میان دنبال دامن زدن به اختلافات و سوء تفاهم‌ها هستند اما افزایش اختلاف نه به نفع دولت و ملت جمهوری آذربایجان و نه مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران است، در واقع جنگ به نفع هیچ کشوری نیست لذا دولت و دستگاه دیپلماسی برای حل مشکل و توسعه مناسبات با جمهوری آذربایجان باید به رایزنی‌ها ادامه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا