آذربایجاناخباراردبیل

نمایش توانمندی بیش از 50 شرکت ایرانی در جمهوری آذربایجان

توانمندی های بیش از 50 شرکت ایرانی در اولین نمایشگاه صنعتی – بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در گنجه، دومین شهر بزرگ جمهوری آذربایجان به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، در این نمایشگاه که به ابتکار شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اردبیل برپا می شود، محصولات تولیدی و صادراتی صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، صنایع دستی و فرش دستباف، لوازم خانگی، نساجی و پوشاک، محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی، محصولات معدنی و خدمات فنی و مهندسی شرکت های چند استان جمهوری اسلامی ایران به معرض نمایش درخواهد آمد.

میر ایوب تقوی طلب مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اردبیل در گفت وگو با ایرنا، اعلام کرد: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های اردبیل، شرکت هایی از استان آذربایجان شرقی و غربی، تهران، مشهد، البرز و اصفهان توانمندی های خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را گسترش توسعه بازار شرکت های ایرانی در چارچوب فعالیت های اقتصاد مقاومتی از جمله فراهم سازی شرایط برای حضور فعال شرکت های جمهوری اسلامی ایران در بازارهای کشورهای همسایه عنوان کرد.

تقوی طلب، تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن گنجه در مسیر گرجستان و نیز نزدیکی این شهر جمهوری آذربایجان با مناطق جنوبی روسیه، نمایش توانمندی های شرکت های ایرانی در این شهر با هدف برقراری ارتباط اقتصادی با کشورهای یاد شده، از همیت وِیژه ای برخوردار است.

وی همچنین از تلاش ها و مساعدت محسن پاک آیین سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان و نیز فرمانداری شهر گنجه جهت برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.

اولین نمایشگاه صنعتی – بازرگانی جمهوری اسلامی ایران از روز 13 اسفند (چهارم مارس) به مدت پنج روز در مجموعه ورزشی المپیک شهر گنجه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا