آذربایجاناخبارترکیه

نام جمهوری آذربایجان در بین کشورهای خریدار قاچاق اعضای بدن انسان

یک تبعه اوکراینی(شهروند اسرائیلی) به اتهام قاچاق اعضای بدن پناهنده گان سوری از ترکیه  دستگیر گردیده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آینس، فردی به نام Boris Bolfman تبعه اوکراین(شهروند اسرائیلی) از طریق کلینیک ها پزشکی واقع در کشور ترکیه اعضای بدن افراد پناهجو در این کشور را به کشورهای دیگر قاچاق می نموده است.

بیشتر مهاجرانی که از شرق خاورمیانه قصد پناهده گی به اروپا دارند خاک ترکیه را برای این امر انتخاب می نمایند ، به همین دلیل نیز این تبعه اوکراینی بهترین و آسان ترین راه برای قاچاق اعضای انسان را کشور ترکیه انتخاب نموده است.وی در فرودگاه آتاتورک استانبولبه عنوان یک  مظنون به اتهام قاچاق اعضای بدن انسان دستگیر شده است.

Boris Bolfman متولد کشور اوکراین و شهروند اسرائیلی می باشد که با هدف قاچاق اعضای تبعه سوری وارد خاک ترکیه شده بوده است.

به دلیل بوجود آمدن جنگ ها در شرق خاورمیانه و آفریقا افرادی به دلیل نیاز مالی مبادرت به فروش اعضای خود می کنند که قاچاقچیان اعضای انسان با پرداخت اندکی پول به این افراداعضای آنها را در بازارهای سیاه با قیمت بالا به فروش می رسانند، براساس این گزارش آنها برای این کار خود در حدود 70 الی 100 هزار یورو کسب سود می نمایند.

گفتنی است بیشترین قاچاق اعضای انسان به کشورهای همچون گوزوو، آذربایجان و سریلانکا صادر می شود.

بر اساس  اطلاعات بدست آمده این فرد بازداشت شده پس از دادگاهی در ترکیه به اسرائیل دیپورت خواهد شد، با این حال وی تا زمان برگزاری دادگاه به مدت 40 روز در زندان های ترکیه حبس خواهد شد، تاکنون طرف ترکیه ای در مورد این حادثه هیچ گونه اظهارنظری ننموده است.

یادآور می شویم قبل از اینکه این فرد دستگیر گردد گروه تروریستی داعش اقدام به این کار می نموده اند، آنها اعضای  بدن اسیران را  به کشورهای خارجی می فروختند، تا با این عمل به جزء فروش نفت بدن انسان درآمدهای خود را افزایش دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا