آذربایجاناخبار

نامه همسر یک تروریست وهابی به رئیس جمهور آذربایجان

مادر چهار کودک و همسر یک وهابی در آذربایجان با نوشتن نامه ای به رئیس جمهور آذربایجان از پشت پرده ارتباط و همکاری همسرش با گروهک تروریستی داعش سخن به میان آورده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از وطن اوغروندا، لاله داداش آوا در این نامه با اشاره به جزئیات حیله گری و کلاهبرداری شوهرش آراز داداش اف در تصاحب املاک متعلق به خود، رفت و آمدهای مشکوک و حمایت های آراز داداش اف از عربستان و گروهک های تروریستی را زمینه ساز همکاری با گروهک تروریستی داعش و در اختیار گذاردن امکانات لازم برای تروریست های بازگشتی از سوریه عنوان کرده است.

با نگاهی به محتوا و اهداف پشت پرده این اقدام رسانه ای همچنین نیم نگاهی به تحولات اخیر صورت گرفته در خاورمیانه و قفقاز به نظر می رسد عربستان سعودی با طرح چنین سناریوهایی در تلاش است تا حکومت الهام علی اف را به عنوان خط مقدم مبارزه با تروریست در قفقاز معرفی نموده و فعالیت سلفی های تکفیری در این کشور را با هدف برهم زدن امنیت همسایگان توجیه نماید.

 

جناب الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان

به اطلاع می رساند، اینجانب به همراه همسرم آراز داداش اف، فرزند مجنون یک خانواده ۶ نفره هستیم.

من به عنوان یک آذربایجانی حسب انجام وظیفه بر خود لازم می دانم تا ارتباطات پشت پرده و حمایت های همسرم از گروهکهای تروریستی و افراط گرایان را به شرح ذیل اعلام نمایم.

آراز داداش اف، علی رغم اینکه در آذربایجان متولد شده اما در اواسط سال های ۱۹۹۰ با گرفتن تابعیت از کشور روسیه مدتی با افراط گرایان مسلمان این کشور همکاری کرده است. وی قبل از بازداشت و زندانی شدن ابو عمر ساسیتلینسکی داغستانی الاصل که هم اینک با حکم مراجع قضایی روسیه به اتهام اقدامات تروریستی در زندان به سر می برد، روابط بسیار نزدیکی داشته است. وی که به همراه ابو عمر چند بار به عربستان سعودی سفر کرده با عضویت در تشکیلات متعلق به وهابیت به منظور حمایت و پشتیبانی از افراط گرایان جمهوری آذربایجان در اینجا نیز اقدامات و فعالیت های خود را ادامه می دهد. به طوری که با هدف حضور در جبهه گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) در جذب، بکارگیری و اعزام هموطنان آذربایجان به سوریه و تامین مالی خانواده هایی که سرپرست آن ها به سوریه اعزام شده اند، نقش مهم و اساسی ایفا کرده است.

ماموریت وی در حمایت از تروریست ها با مشورت های آخوند مسجد کندقالا همچنین همکاری و مشارکت نیروهای زیردست وی از قبیل چنگیز سلیمان لی فرزند سلیمان، فرمان داداش اف، فرزند جلال الدین و غیره به اجرا گذاشته می شد.

لکن باتوجه به تضعیف مواضع گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) طی روزهای گذشته در سوریه انتظار می رود اعضای آذربایجانی این گروهک به فکر بازگشت به کشور بوده و به همین دلیل آراز داداش اف و همدستان وی مشغول اتخاذ تدابیر لازم جهت بازگشت این افراد می باشند. به طوری که قرارداد تقلبی فروش زمین های تحت مالکیت من به مشخصات قطعه ۰۷۵/۰ خیابان ۴۶۲/۳،  قطعه ۰۶/۰ خیابان ۱۷/۵ ، قطعه ۱۲/۰ خیابان ۷-۳ و زمین های کشاورزی ۱۲/۰ منطقه ۴۰۹/۳  قصبه مردکان رایون خزر شهر باکو را در نهم آگوست ۲۰۱۶ یعنی در عرض یک روز علی رغم اختلاف متراژهایی که داشتند به قیمت ۵۰۰۰ منات در دفترخانه ثبت اسناد شماره ۷ متعلق به فرمان داداش اف به ثبت رسانده است.

وی روز دهم آگوست نیز با باطل کردن وکالت بلاعزلی که من برای جلوگیری از کلاهبرداری وی در تصاحب مابقی املاکم از وی اخذ کرده بودم، علی رغم ثبت الکترونیکی آن در سامانه اطلاع رسانی ضمن ارتکاب جرم با همدستی نادر ودت اف، فرزند علی ممد، مسئول دفترخانه ثبت اسناد شماره ۷، قرارداد جعلی فروش منزل مسکونی شماره ۴۷ از آپارتمان هفت طبقه واقع در خیابان اسماعیل اف، قصبه مردکان را بدون ارائه وکالت فروش از طرف بنده به قیمت ۱۰۰۰۰ منات به نام فرمان داداش اف، به ثبت رساند. این در حالی است که در همین روز یعنی ۱۱ آگوست آراز با هدف تصاحب آپارتمان و زمین های کشاورزی همچنین دراختیار گرفتن فرمان داداش اف و همسرش سکینه بابایوا فرزند واحد، ساکن روستای آشاغی تالای شهرستان زاگاتالا، اسنادی را در همان دفترخانه به نام خود جعل نموده است.

آراز همچنین با همدستی نادر ودت اف و جعل وکالتنامه فروش، ویلای شخصی ۳۷۹ متر مربعی و ملک شخصی ۱۱۴ مترمربعی دیگرم را واقع در قصبه مردکان، به قیمت های ۳۰۰۰۰ منات و ۲۰۰۰۰ منات به چنگیز سلیمان لی فرو.خت و پس از تصاحب کل مایملک اینجانب در نهایت مرا طلاق داد.

وی بارها مانع رفتن پسرانم به مدرسه می شد و اظهار می کرد که آنها را برای جنگ آماده می کند. همه این اقدامات غیرقانونی آراز باعث شد تا من درخصوص مراجعه به مراجع قضایی به وی هشدار دهم که وی در پاسخ مرا به قتل تهدید کرد.

مطالب مطرح شده و عکس هایی که وی با در دست داشتن اسلحه و مهمات منتشر کرده از عضویت و هواداری وی از گروهک های تروریستی حکایت دارد. لذا برای مقابله و دستگیری این جنایتکار تروریست که قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را دارد عاجزانه خواهشمندم دستور فرمائید تا اقدامات لازم را مبذول نمایند.

لاله داداش آوا، فرزند واحد- ساکن پلاک ۱۱ خیابان شاهین اسکندراف قصبه مردکان

رونوشت:

جناب رامیل اسوب اف، وزارت کشور جمهوری آذربایجان

جناب ذاکر قارال اف، دادستان کل جمهوری آذربایجان

جناب مدد قلی اف، رئیس سرویس امنیت دولت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا