آذربایجاناخبار

می خواهند حاج محسن صمداف را به قبوستان منتقل نمایند

آنارقاسیملی وکیل حاج محسن صمداف بعد از ملاقات با ایشان و روح الله آخوندزاده (رئیس کمیته آستارا حزب اسلام) در مصاحبه با فاکت خبر اظهارداشت:”بعد از شکایت هفته پیش حاج محسن صمداف از وضعیت زندان شماره 11 باکو ، او را تهدید به انتقال از زندان شماره 11 عمومی به سلول انفرادی در زندان قبوستان کرده اند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از فاکت خبر ، البته زمانی که ایشان از وضعیت زندان گلایه کردند من با احتمال اینکه با ایشان برخورد شده و یا ایشان را به سلول انفرادی منتقل نمایند خواستار عدم انتشار این موضوع شدم. اما حاج محسن صمداف ضمن تاکید بر افزایش وضعیت ناگوار و تاثیر آن بر سلامتی زندانیان ، با پذیرش احتمال هرگونه برخورد با ایشان ، خواستار انتشار شکایت خود در رسانه ها شدند. بعد از انتشار این مطلب نظارت بر ایشان افزایش یافته است. حاج محسن صمداف در گفتگو با من تاکید داشت که از روند جاری به هیچ وجه ناراحت نیست ، چراکه زندان برای او هیچ فرقی ندارد. البته از طرف دیگر لازم بذکر است که بعد از انتشار مطالب حاج محسن صمداف گروهی برای تحقیق و بررسی از وضعیت زندان ، ا زمحل مورد نظر بازدید کرده اند.

در خصوص روح الله آخوندزاده نیز باید ذکر کنم که سلامتی ایشان در حد مطلوبی نیست و ایشان برای انتقال خود به بیمارستان به رئیس زندان مراجعه کرده است.”

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا